Jeg kom klokken 9, var med på arbeidsmøte, var veldig koselig og sosialt. Jeg følte meg sett og hørt. Mange av vennene mine kom etterhvert. Jeg jobbet på kjøkkenet, gjorde min favoritthobby som er å bake😍💖 jeg bakte rundstykker som ble skikkelig gode, alle skrøt av de😍
Etterpå var det dans med fem rytmer, med Hege som holder dansekurset. Hun liker jeg skikkelig godt. Hun er veldig flink og får med alle, og mange liker å være med på dansen hennes.
😄 noen ganger for jeg eller andre lov til å ta ansvar for lunsjen på kjøkkenet og dermed skinne litt. Det er ofte gøy når medlemmer får ansvaret og da blir det skikkelig bra også! Er veldig glad og takknemlig jeg har fontenehuset, det blir som en familie, på godt og vondt. Har lært masse om meg selv av å være på fontenehuset, fått nye venner også😊
Det er fint at du har hatt en fantastisk dag på Fontenehuset, men da er det jo også litt rart at du var misfornøyd med å måtte være med på møter der i en annen tråd her på SDMO.
Lov å ha dårlig dager da 😛
Ingen som har sagt at det ikke er lov å ha dårlige dager, men det var altså ikke det du skrev i det andre innlegget.
Som sagt, ingen kan være 100 prosent fornøyd med alt på samme sted😊
Noen ganger er man negativ og andre ganger positiv.
Jeg synes det er fint at du deler en god opplevelse. Gode opplevelser bør deles med mange, det kan skape gode ringvirkninger i en selv og i de rundt en. Negative opplevelser bør en heller som regel ta med de det gjelder, så en ikke sprer negativitet, men heller får en reell mulighet til å gjøre noe med det. ☺️