Hei, jeg vil gjerne ha venner og lurer på burde jeg adde randomme folk på snap eller sånne sosiale medier?
Nå føler jeg meg ofte alene og uten for og har ikke noen venner og ikke noen og være med bortsett fra familien min
Hei, jeg vil gjerne ha venner og lurer på burde jeg adde randomme folk på snap eller sånne sosiale medier?
Nå føler jeg meg ofte alene og uten for og har ikke noen venner og ikke noen og være med bortsett fra familien min
Du burde ikke legge til randoms på sosiale medier. Har gjort det selv, er ikke te å anbefale. Dra heller på noe aktiviteter osv hvis du kan prøve å finne noe slikt
Nei, du bør absolutt ikke legge til random folk på sosiale medier.
Oki. Takk for svar hvertfall.
Random folk er drugdealere, PDFe eller andre nasty mennesker med overivrige seksualfantasier og predators. Så vær forsiktig
vær veldig forsiktig med dette ja. bedre å skaffe venner via folk du stoler på irl og snakk alltid med foreldrene dine eller noen voksne på skolen du er trygg på hvis du er usikker
Ja takk for svar men tingen er jeg har null venner og stoler ikke på noen og jeg føler jeg trenger en venn hvertfall nå etter 22 år som jeg er og har følt jeg har hatt null venner siden starten av barneskolen. Midt av barneskolen var det en som mobbet meg ogsånt og det var samme person som gjorde det på ungdomsskolen. Så jeg føler at jeg har null venner
jeg forstår det og det er tungt å være ensom. dette er ihvertfall et fint sted å snakke med folk på, og det er bra at du lufter tankene dine her og deler. det hjelper ihvertfall meg å få tankene ut, enten ved å si det til noen eller å skrive de ned. man blir litt lettere sånn :)
Ja det er sant. Men jeg føler jeg må ha venner. Føler lizm ikke det er verdt og være her hvis man ikke har venner om dere skjønner.
Helt klart, jeg er enig i det. <3
som de fleste sei her, og bare adde randome folk kan vør farlig, og ikkje bra for dæ, men kan da sei da ut av min erfaring, så fant jeg den beste vennen æ har fra denne nettsiden, tok litt tid for vi kom te d punktet, men handler mye om at du e forsiktig,
Takk. Ja pga at jeg har blitt mye mobbet så stoler jeg ikke på noen egentlig.
Men føles ensomt ut og ikke ha noen venner da.
Føler lizm jeg må ha noen venner.
Sweetie ikke legg til random folk, er veldig mange fæle mennesker der ute, til og med i dette forumet er det noen som ikke vil andre bra.
Det er viktig å være kritisk til folk du møter online, ikke si nøyaktig hvor du bor osv. Og hvis du noen gang møter noen så gjør det en plass med mye folk, som en kafe. Bli kjent med de før du eventuelt er alene med de.
Har møtt en del mennesker som bare har brukt meg. Har møtt 2 på dette forumet som har prøvd å selge seg selv eller eventuelt skade meg. Som du sikkert har forstått har jeg litt lite tro på mennesker, ettersom jeg har sett veldig mye mørkt oppigjennom.
Kan chatte med deg hvis du trenger noen å snakke med , bare vær forsiktig rundt fremmede ok c:
Ja oki.
Men bare for å si det, du virker veldig hyggelig.
Og ja jeg skjønner deg godt.
Prøver mitt beste for å gjøre dagene til andre litt bedre (っ.❛ ᴗ ❛.)っ
æ fult forstår korsen du har det, har gått sånn mesteparten av livet sjøl, så æ har prøvd å finne folk flere plassa som snap, her, discord og mer, men det e aldri lett
Takker at du skjønner.
Offcourse, vi alle har forskjellig erfaring med det her, ja det 99% farlig, men d e jo den ene 1% som kan vær fantastisk og bra, men det e bare ut av min rein erfaring, ka du vill e heilt opp te dæ :)
Takk. Og takk at du skjønner.