Angst - løs mage

Hei.
Noen andre som sliter med magen når man har angst og er urolig? Har hatt løs mage en god stund og i det siste har det vært veldig hyppige toalett besøk. Siden frykten er kreft får det meg igjen enda mer urolig for jeg frykter ende eller tykk tarms kreft.

Veldig vanlig. Jeg har Ibs, og blir ofte dårligere når jeg har angst.

Ja absolutt. Værste for min del er når jeg er ute en plass, butikker osv. Får luft å må lette på trykke sånn diskret, men den lokta er definitivt ikke mye diskre 🙈

Men hvordan opplever du det? Jeg våkner på natten med luftplager og har veldig løs mage på morningen. Samt ubehag på venstre siden under ribbe beina osv. rett og slett veldig plagsomt

Holder på med det samme om dagen. Mye luftsmerter i magen og mye løs mage. Og dette gjør igjen at angsten blomstrer opp. Tenker selvfølgelig det værste.

Ja jeg! Spydd å

Jeg er inne i en angst periode. Er redd for så mye som jeg ikke har kontroll over…Våkner veldig tidlig hver dag med uro i magen og kvalme. Frokost klarer jeg ikke lenger. Må tvinge i meg litt mat hver time ca utover dagen. Mot ettermiddagen og kveld er jeg litt bedre, men våkner igjen dagen etter med uro i magen.