23-åring med BPD

Hei! Jeg er en 00 gutt fra vestlandet har som har Borderline, ADHD og asperger. Venner betyr alt for meg, og jeg klarer ikke å være ensom et sekund. Jeg har blitt bannet fra Snapchat, og jeg får ikke lagd ny bruker. Derfor sliter jeg veldig for tiden. Jeg pleier å få psykotiske anfall, og noen ganger bli innlagt, når jeg mister venner. Og nå har jeg jo mistet alt jeg har. Føles som å overleve at hele huset med alle eiendeler er brent ned. Jeg har ingen å snakke med på verken SMS, Messenger, Telegram eller WhatsApp, så jeg ser på TikTok live hele dagen. Psykologen min er sykemeldt. Hadde derfor håpet på å bli kjent med noen her.

Jeg er utdannet helsesekretær og vekter. Har gått 3 uker på utdanning for lastebilsjåfører og bussjåfører, men så sluttet jeg. Nå har jeg søkt jobb i taxi. Bestod teorien for taxisjåfører i dag med 2,25 feil (kan ha 6), og skal ha oppkjøring om 13 dager. Har hatt vanlig førerkort i 5 år og 11 mnd. Målet etter hver er å bli med i Røde Kors sitt hjelpekorps, og etter hvert beredskapsambulansen, hvor jeg skal ta utrykningslappen. Har drømt om å jobbe i ambulanse, eller nødetatene generelt, hele livet, og jeg har alltid syntes at leteaksjoner og redningsaksjoner er spennende. Ellers liker jeg å gå tur og se på serier. Foretrekker turer på asfalt/grus, men driver også med isklatring, innendørs klatring, utendørs klatring, randonde-ski og fjellturer

hei jeg er 00 jente og jeg har bpd jeg òg og jeg vil veldig gjerne være venner men bor i eidsvoll da men vi kan være nettvenner da??? og mista alle venna mine jeg òg og er sykt ensom og jeg klarer ikke være alene og jeg vil sykt gjerne være venner med noen som kanskje forstår og kan dele med hverandre med da?

Hva er bpd?

Borderline

Ja hva skjer hvis du har borderline da

Letteste vei til informasjon er å hente den selv. Google er din venn