Hei!
Jeg er ei ung dame på 28 år som bor i Drammen. Har bodd her noen få år nå, men ikke fått noe særlig nye venner og kunne veldig gjerne tenke meg, og har plass til å utvikle noen flere gode vennskap.
Opplever at det ikke er så lett å finne nye venner som voksen, særlig når man ikke har de naturlige sosiale arenaene å bli kjent med andre som man hadde i barndommen.
Litt om meg: Jeg er en positiv, blid, aktiv og omsorgsfull person, og det å ta vare på og pleie nære relasjoner som familien, forholdet mitt og gode venner er viktig for meg.
Veldig glad i å gå turer, trene styrke og kondisjon, lage mat og bake, gode samtaler, kaffe. Og liker også å holde meg orientert på nyheter og det som skjer i samfunnet ellers. Kunne tenke meg å prøve yoga. Viktigste er ikke akkurat hva man gjør, men hvem man gjør det med. Veldig glad i dyr, men har ingen selv for øyeblikket.
Alder og kjønn spiller ingen rolle for meg. Men om du bor i Drammen eller omegn og føler vi kunne ha litt til felles så send meg gjerne en melding 😊