Ufør 38 venner Drammen

Hei.
Jeg er ei jente på 38 som godtar alle, love is love, be yourself :)
Siden jeg ikke er i jobb så er det vanskelig å bli kjent med nye mennesker, har litt angst men kommer meg ut.
Jeg har en hund (Yorki) og en katt (Maine coon) som gir masse glede i livet❤️
Jeg er litt nørd, liker alt fra Disney, South Park, Stat Wars, Pokémon (kanskje ikke så nørd der som jeg pleide), Xbox, walking dead, film, serie, musikk fra Fall out boy, Ed Sheeran, Miley til Nicki Minaj, very random av meg.
Kino, middag, drinker, kanskje litt dans etter en shot eller to, haha. Liker å drive med litt dimond painting innimellom, slappe av med en film, gå tur, reise på små turer.
Er ikke viktig å ha alt til felles, men da vet dere litt om meg om man kanskje vil ta kontakt✌🏻
(skrive om seg selv ekke lett)

Hei, vi kan bli kjent. Mange av de samme interesser vi har

Hei! Vi hadde mange ting til felles. Liker du playstation?

Hei.Har du lyst til og slå av en prat. Man 60. Liker at ting skjer Har hus bil hytte bobil. Ser etter en dame venn? Bor 30 min fra Drammen mot Hokksund

Hei, jeg er mann 50 fra oslo. Jeg er også ufør og føler dagene blir ganske tunge, for jeg må liksom håndtere den indre sorgen etter kontakt pluss å fungere i hverdagen, og det blir veldig slitsomt i lengden. Så kanskje du fortsatt er interessert eller kanskje du har fått nok venner nå, men jeg tenkte jeg kunne prøve å få kontakt med folk her på denne siden. Bare så synd de stenger DMs.

Hei har du lyst å bli kjent

Hei. Er du dame eller man?

Hei. Hvordan går det?

Var det til meg du skrev?

Til OP, men kan godt skrive til deg også, men bare så synd de har stengt for DMs

Hva har du jobbet med før.? Hva gjorde at du ble ufør?

Beklager men det føles litt feil å gi sånne opplysninger offentlig på forum. Synd de har stengt for nye DMs.