Hei! M31 *Drammen*:

Hei! M31 Drammen:

Jeg har bodd i Norge i 8 år og vil gjerne møte noen som ligner meg =) Her er litt om meg selv:

• Jeg er en person som aldri kjeder seg.
  • I fem år har den eneste konstante tingen i livet mitt vært at jeg besøker bassenget i Drammen.
  • Jeg er hobbyinteressert i teknologi og cybersikkerhet.
  • Akkurat nå jobber jeg med å forbedre helsen min =)
  • Jeg lærer fortsatt norsk, selv om jeg snakker flytende nok til å kommunisere =)
  • Jeg liker å dra ut av byen innimellom.
  • Jeg er litt en «altmuligmann».
  • Elsker å utforske verden =)

Ta kontakt om du vil bli kjent!

Hei 24F drammen
Jeg bor også i Drammen. Du virker skikkelig chill, hadde vært hyggelig å bli litt bedre kjent. Skriv tilbake om du er interessert. :)

Hei! 😊
Takk for meldingen – du virker også skikkelig chill (og bonuspoeng for nick – Larry the Krabby Patty er jo legendarisk 😂).
Absolutt interessert i å bli bedre kjent! Hva liker du å gjøre når du har fri i Drammen?

Haha Takkk!!
Jeg liker skikkelig godt å se på vannet langs elva. Synes det er så fint når vannet glitrer i sola – når det først er sol, da 😅 Og fuglene ved elva er bare supersøte.
Jeg prøver også å lære meg å svømme, så jeg er en del på Drammensbadet. Ellers er jeg mest hjemme og strikker, spiller spill eller ser på serier. Men jeg drar jo ut av og til også, selvfølgelig.

Hei! 😊

Så… hva tenker du – har du lyst til å bli litt bedre kjent?
Vi kunne flytte praten til en annen app hvis du vil – det blir litt lettere å chatte der 😊
Og hvis du er gira, så foreslår jeg en kaffe sammen en dag – kanskje et sted i nærheten av elva? Du kan velge sted, og jeg spanderer kaffen ☕😉
Og hvis vi liker hverandre, kan jeg gjerne hjelpe deg med svømmingen også! For å være ærlig, så drar jeg til Drammensbadet mest for å slappe av i det siste 😄

Jeg skulle gjerne chattet på en annen app. Gi meg brukernavnet ditt, hvor enn du foretrekker, så tar jeg kontakt! hehe