Treningsvenn

Mann 46 år søker treningskompis, ønsker noen som ser på trening og de sosiale i sammenheng. Jeg er medlem på sats. Jeg middels minus i fysisk form

Hei hvor bor du

Jeg bor i Oslo.

Ikke så langt unna jeg bor på Jessheim . Men litt vanskelig å dra å trene sammen litt langt unna for å trene tenker jeg . Men om du også ønsker venner så vil jeg gjerne bli kjent med deg . Jeg ser etter gode venner som er der for hverandre. Kan dele og prate om det en vil med . Jeg syns det er viktig at en alltid kan være seg selv å fortelle korleis en har det til venner slike vennskap ser jeg etter . . Jeg er ellers en dame på 47 har samboer og 2 voksne som har blitt 20 og 21 nå. Ellers jobber jeg i barnehage som jeg elsker av alt på jord . Glad i å trene . Se tv . Kino . Reise. Bingo . Brettspill veldig glad i wourdfeud scrabbleordspill er det . Ta en drink eller fler i godt selskap . Om du har lyst å bli kjent så kan jo du skrive litt om deg selv hvis du vil

tir. 26. des. 2023 kl. 17:16 skrev Tuxi via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei ikke god på å skrive.melding her jeg finner ikke den siste jeg skrev til deg igjen . Ikke data menneske jeg er mest glad i å lettest å skrive med papir og blyant . Så prøver å skrive her så får jeg se om du får den . Hvis du har lyst kan vi møtes på en kafé en dag i Oslo feks å bli bedre kjent lettere å bli kjent når en får treffes å snakke mere syns jeg . Hva syns du om det

Hei godt nyttår håper du hadde en fin nyttårsaften . da var det jobb og hverdag igjen . Skal vi finne en dag som passer å møtes på en rolig kafé i Oslo feks lettere å få snakket sammen da? Ha en fin kveld

tir. 26. des. 2023 kl. 19:57 skrev Susann valderhaug <valdersusn@gmail.com>: