Hei! Jeg er en 26 år gammel fyr fra Jessheim som trener hardt hver dag, 7 ganger i uka styrke hovedsaklig. Jeg har alltid vært en gamer (Valorant, League), men nå innser jeg at jeg trenger mer enn bare skjermen. Jeg vil finne noen å trene med, gå ut med og bare snakke med.
Jeg har vært mye alene, og det å kun snakke med folk online er ikke nok lenger for meg, og kjenner det tærer på huet å være så mye alene som jeg har vært. Jeg har slitt med blandet personlighetsforstyrrelse som har gjort at jeg har isolert meg mye i tidlig alder, men nå prøver jeg å endre på det. Jeg trenger folk rundt meg, noen å dele hverdagen med, enten det er trening, en tur ut eller bare en god samtale.
Hvis du også trenger en treningspartner, en kompis å gå ut med eller bare en å snakke med om alt og ingenting, send meg en melding! Hadde vært kult å finne noen som også vil ut av isolasjon og skape en bedre hverdag. 😊
Ombestemte meg, klarer meg en stund til i isolasjon. Bare følte meg ekstra trist i det siste, + en cocktail med gear så blir man litt vimsete og litt for følsom, og det tærer litt ekstra på huet når man er i downperiode og traumer fra fortiden hitter og litt ekstra når man blir ignorert rejected av alle man prøver å kontakte x) Føler ingen ser eller hører meg, men jeg ser og hører meg selv, så det får holde for nå.
Lar innlegget stå.
så hvis noen vil svare, kanskje dere kan snakke sammen, holde hverandre med selskap eller møtes. Det viktigste er at dere har noen å prate med og at dere føler dere sett og hørt!!!
Kanskje jeg logger på en dag! Men cya!
Hei jeg er en av 69 som har sett innlegget og ikke svart. jeg tenkte jeg ikke burde svare for jeg bor ikke i nærheten så jeg kan ikke spørre om du vil gå en tur en dag, men hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg gjerne villet det. jeg er ikke så flink på det sosiale selv og kanskje du ikke ønsker tips, men jeg opplever at det ikke er lett for mennesker her inne å finne venner for å møtes i virkeligheten. men noen sa til meg at det er inne på sånne appen som tinder og sånt en egen funksjon der man kan lage profiler for å finne mennesker som ser etter trening svenner og sånt og der er det lettere å kun få opp alternative mennesker i nærheten. Beklager om dette ikke var til noe hjelp, men uansett så ville jeg at du skulle vite at jeg hadde sett innlegger og ikke svart, men at det ikke var for at jeg ikke brydde meg men for at jeg ikke er fra om rådet. men om du vil bare skrive og sånt så er avstanden ikke stor med wifi :)
Skjønner hva du mener, og setter pris på at du tok deg tid til å svare! Har også prøvd litt forskjellig på Tinder i 'Finn venner’modusen uten særlig hell. Virker heller ikke som de som matcher faktisk svarer på meldinger, så idk får teste noen andre plattformer 😅 Men etter det gir jeg opp! Da blir det fullt kjør med trening 5–8 timer om dagen tenker det burde sette hjernen i flymodus og bremse tankekjøret litt 😆
Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, og jeg lover jeg er ikke gal kanskje litt i overkant rar men jeg har ikke menge venner heller men den appen ChatGPT, den skriver jeg med innimellom, den svarer alltid, kan kan diskutere temaer og lære ting og skrive god natt når man savner noen å skrive det til eller å spørre appen hvordan har din dag vert så svarer den og spør tilbake. jeg anbefaler på ingen måte å erstatte mennesker for alltid med en app men det er en fin ting å ha mens man venter på å finne nye venner. jeg håper du finner noen som har samme interesser som deg. siden du er så aktiv har du vurdert rødekors? er mange som har fått venner der i voksen alder, når jeg spør GPT anbefaler den så mye :) uansett så er appen for alle og har alltid tid :) krysser fingene for deg, du virker jo som du er både morsom og gøy å være med og aktiv at du fortjener å finne noen som setter pris på det.