Trenger du "nye" foreldre?

Mangler du foreldre eller har du foreldre som du av en eller annen grunn ikke vil eller kan ha kontakt med? Trenger du noen som kan støtte og hjelpe deg, som du kan bo hos om du vil, og som du kan feire høytider med om du vil?

Vi var en familie på fire. To voksne tidlig i 50-årene og en sønn og datter tidlig i 20 årene. Så mistet vi datteren vår på en veldig trist måte. Vi føler nå rett og slett at vi har blitt en veldig liten familie, og har “plass” til en til om det skulle være noen der ute som trenger oss.

Lurer du på om dette kanskje kunne vært noe for deg, er det veldig hyggelig om du sender en melding, så kunne vi bare tatt en prat. Kanskje kan dette bli en ny og fin vending i livet vårt og ditt.

Om du har issues er det helt i orden. Vi har det litt tøft vi også, etter det triste som har skjedd i familien vår.

Vi bor i Oslo.

Varme tanker til deg fra Fam :)

Hei, har du snapp?

Har du snap eller insta?

Ville bare si hvor hjertegodt det var å se at dere inviterer noen inn ❤️

Dette var et vakkert innlegg, et flott initiativ. Trist å høre at dere mistet datteren deres

Dette var gode, inkluderende ord. Folk trenger folk.

Dette betyr utrolig mye for mange av oss som sliter med livskriser og som trenger en voksen skulder å lene seg på! ❤️ Hvordan kan man kontakte dere?

Hei. For et flott tekst. 39 blir for gammelt?:/

Hadde jeg vært i riktig alder hadde jeg absolutt tatt kontakt med dere!
Ja et av de fineste innleggene og tilbudene jeg har sett på desse sidene.
Tror det er mange som har behov for foreldre, en fin familie og noen voksne å støtte seg til!

Veldig leit at dere har mistet datteren deres.

Samtidig veldig fint og raust at dere ønsker å støtte noen og ta noen inn i familien deres.

Dere må vere noen flotte folk!

Hei! Jeg er foreldreløs, så det ville være en trøst å ha folk som deg.