Søker familie

Hei 🌼 Vi ønsker oss en “bonusfamilie” ❤️

Vi er 3 jenter, ei voksen og to små, eldste er 6år og går i 1.klasse og yngste er 3år og går i barnehagen❤️

Vi er bosatt i Hamar omegn og det beste hadde selvfølgelig vært om vi kunne blitt kjent med noen som ikke bor mange mil unna.

Er du/dere uten barn og barnebarn men med masse kjærlighet, latter og smil å gi bort? 🌼

Jeg ønsker meg et større nettverk rundt barna mine, og gjerne da i form av bonus-bestforeldre til jentene mine da jeg ikke har dette å gi dem selv ❤️ Om man er enslig eller gift, legning, etnisitet osv spiller ingen rolle så lenge du er snill 🤗

Jeg har hatt en tøff barndom og bakgrunn som gjør at jeg synes det er veldig vanskelig å slippe kontrollen og å stole på andre mennesker når det kommer til omsorgen for barna mine, og selv om det er med god grunn vet jeg at det finnes mennesker der ute som er tvers igjennom gode og som kanskje kan hjelpe meg å senke garden men ikke minst gi jentene mine gode minner med fine og trygge voksene 🌼

Jeg ser ikke etter en barnevakt, men noen som kanskje har lyst å invitere på en enkel middag eller en brødskive, et glass kakao, fortelle et eventyr, plukke blåbær/markjordbær, bake en kake etc, Skape minner ♥️

Håper vi snakkes ☺️

Hei.
Jeg bor dessverre laaangt unna Hamar, men ville bare si at dette var et nydelig innlegg, håper det er noen fine folk som tar kontakt.

Tusen takk for det <3 Setter stor pris på å høre fra deg, selvom avstanden er stor <3