Sosialt og Turvenn

Hei :) mann fra telemark her som håper å treffe en venninne å ha det sosialt med men også som turvenn … jeg er både sommer og vinter menneske å liker alt fra alpin til båtliv osv. men er litt lei av å dra alene til tider.
Tror jeg blir sett på som en snill å enkel person å ha med å gjøre å er avhengige av at ting må være enkelt for å trives.
Jeg er en "guttunge " på 56 å ønsker en prat med deg som finner dette interessant.
Agder , Telemark Vestfold feks. Er fin avstand.
Kanskje vi prates :)

Hei :)
Har du funnet turvenn? Eller kanskje det kan være meg?
Turglad dame i Øvre Telemark :)

Vennlig hilsen A

Hei :) så hyggelig … mistet egentlig troen på respons her siden flere 100 har lest å til nå ingen mld. :) så nei jeg har ikke funnet turvenn så nå er jeg nysgjerrig på hvem du er å hvor du holder til i øvre telemark osv. Hilsen Martin :))

Hei :)
Så koselig at du svarte med en gang! Jeg er 54 og har voksne barn. Bor i en liten bygd utenfor Rjukan. Driver en liten gård ved siden av dagjobben. Veldig glad i hund - og har en unghund som fylte to denne uken. Vill og trivelig type. Jeg trives veldig godt ute. Glad i både fjell og skog - men mest glad i fjell. Ikke supersprek - ganske normal form tror jeg.
Jeg har hytte på Hardangervidda der jeg er glad i å være - ellers er det mye tur helt lokalt med hunden :)
Synes ofte det er vanskelig å få med seg noen - og har virkelig lyst på turfølge :)