Hei! 🌸
Jeg er 33 år og bor på Nedre Romerike. Jeg prøver å finne noen nye mennesker å bli kjent med – og kanskje få noen venner jeg kan henge med innimellom (når jeg ikke går fra alt og alle på turene mine 😅). Men for å oppsummere her først, så er meldinger en trygg start. Jeg har hatt sterk sosial angst - denne har jeg jobbet mye med. Nå er den nesten borte.
Litt om meg:
Jeg har de siste årene gått ned 60 kilo, og i prosessen har jeg blitt skikkelig glad i å være ute. Jeg går lange turer hver dag (ofte 1–2 mil), og det gir meg både ro i hodet og en god mestringsfølelse. Når jeg ikke er på tur, liker jeg å game litt, bygge Lego, puslespill, lese, eller bare se serier og filmer.
Det hadde vært hyggelig å finne noen som også liker å gå tur, eller som kanskje er interessert i fotball (jeg holder med Rosenborg – og Liverpool i England ⚽). Men du trenger ikke å være noen supermosjonist heller – jeg er like fornøyd med å sitte på en benk og løse verdensproblemer sammen 🛋️🌍
Jeg er egentlig ikke super-sosial, så jeg trives best i små grupper eller én-til-én, der man kan ha gode samtaler uten å rope over musikken. Jeg liker rolige ting som filmkvelder, fotballkamper, turer, lage mat hjemme – generelt ting som er hyggelige uten at det må skje noe hele tiden.
Hvis du også liker det enkle og rolige, og kunne tenke deg å bli kjent på en avslappet måte, så send meg gjerne en melding. Ingen mas, ingen press – bare to mennesker som kanskje finner tonen. Bonuspoeng hvis du tåler tørr humor og sarkasme, for det er definitivt mitt kjærlighetsspråk 😜 Og ja – jeg tuller ofte med meg selv… så hvis du ikke tåler det, så må du nesten tåle det likevel 🤷♀️😂
Fun facts om meg:
• Jeg går meg noen ganger bort på tur – men jeg kaller det “eventyrlyst” 😎
• Jeg kan være stille i starten, men når jeg først åpner meg, kan jeg snakke overraskende mye om alt fra rare tanker til totalt unyttige fakta 🤓