Er en kvinne på 26 år. Jobber fulltid. Sliter med sosial angst og lav selvtillit. Er en ambivalent person. Lei av å være alene. Orker ikke å skrive en utfyllende tekst n’te gang!!
Liker å trene litt styrketrening, gå turer, finne på nye ting og bare skravle. Ta gjerne kontakt
Hei, er 31 år gammel mann her, litt sosial angst (mye verre før så skjønner hvordan det er), studerer og jobber deltid for øyeblikket. Møtt ett par stykker fra denne nettsiden og bare hatt gode erfaringer hittil. Hvis du vil skravle eller noe er det bare å ta kontakt, mest tilgjengelig på snap men discord funker også. :) Bor forresten i Oslo sentrum.
Hei, jeg er en jente på 31 som jobber fast og vil gjerne ha en venninne til å være sammen med. Jeg liker å gå tur, spille, passe sminke interessert og å gå ut av og til. Kunne du tenkt deg å bli kjent?
Hei. Dame på 34 som bor på Lørenskog, Har ingen nettverk og min mann ble nettopp satt i fengsel i to år, Sliter med depresjon, sosial angst og det som er, men er åpen for å treffe noen andre i nærheten som kanskje vet at livet virkelig ikke er en dans på roser…