Ser etter voksne eller modne folk for vennskap

Hei. Gift mann her alder 37 snart. Jeg er nok autistisk og jeg sliter en del med angst og andre ting.

Jeg ønsker å finne meg en god venn eller flere. Problemstillingen er rett og slett at jeg sliter veldig med å skape vennskap.

Jeg er nok veldig kresen til tider der jeg bare mister lyst på vennskap fort. Dette er fordi at jeg har vært mye alene i livet og at jeg har følt meg utrygg rundt andre. Jeg har hele livet lent mer å ha kvinnelige venner enn menn. Jeg er ikke så god på “banter” ig spesielt ikke om det er klein garderobe prat. Jeg er heller mer interessert i å snakke om verdensrommet, historie, musikk, filmer og bøker f.eks eller bare spekulere om helt “out there” ting som mystikk osv.

Jeg er igså ganske stille av meg til jeg åpner meg. Jeg er også veldig kjedelig til tider. Jeg trives best inne med brettspill, film osv.. jeg har mange “rare” hobbier.

Men jeg vil også prøve å presse meg litt ut. Jeg skal være ærlig noe som så enkelt å kjøre på trening stresser meg. Eller bare å være i bil til tider. Generelt sett har jeg en indre uro. Men jeg ønsker mer!

(Jeg er i terapi forresten)

Jeg ønsker en støtte partner kamerat som vil gjøre mye av det samme jeg liker. Jeg liker f.eks veldig godt trening ig kan godt henge på trening i 2 timer. For meg så trener jeg mest styrke. Men liker det meste om kroppen tillater det.

Hadde vært kjempegøy å finne en eller flere som vil dra på trening men som også forstår om kroppen en dag bare sier nei.

Jeg liker også å lage masse god mat så om noen liker det så er det også kult.

Vi blir bedre kjent kanskje!

Jeg er ikke dømmende angående alder eller kjønn i bunn og grunn men jeg trenger at du er voksen og forståelsesfull. Du kan lett være deg selv og si hva du vil men om det blir for mye så må du tåle at jeg sier ifra f.eks.

Skriv litt under kanskje også ser vi hva som skjer.

Jeg er på Husøy Tønsberg så må i starten være nær der.