Er ganske mer fornøyd med denne siden enn jeg var med den forrige. Her slipper man å sende venneforespørsel og godta alle man vil snakke med. Og hvis jeg har glemt hvem noen er, så kan jeg trykke på profilen og se alt de har skrevet på forumet. Men en ting jeg savner med den gamle siden er at man kunne se om man har sendt melding til en person før. Hvis jeg leser innlegget til en person på forumet, så skriver jeg en privat melding fordi jeg vil bli kjent. Når den er sendt, så blar jeg ned og ser at denne personen sendte jeg melding til for 6 dager siden. På den gamle siden hadde man bare 1 chat per person. Jeg liker at det er flere chatter, men hadde vært fint hvis jeg kunne se at jeg har startet 4 chatter med denne personen tidligere
Hei,
Takk for en fin tilbakemelding om ny side :-)
Det skal være mulig å finne frem til sendte meldinger der du også kan se hvem du tidligere har sendt til i innboks under “Sendt” som du finner i menyen . Det er dessverre ikke sånn på denne nye siden med kun en chat mellom bruker, men det er mulig å fortsette i kun en meldingstråd om man ønsker det.
Hilsen Administrator2