Hei Er en voksen dame på 60 år, som ønsker nye venner. Bor i en by i Østfold som jeg er innflytter i, har bod her noen år. Jeg merker at det ikke er så lett å finne nye venner i voksen alder. Det har nok sikkert om meg også. Ikke alle som klaffer med hverandre. Jeg er også litt beskjeden og sliter med noe sosial angst, da jeg ble ufør og ikke hadde jobb å gå til lenger mistet jeg noe nettverk. Jeg savner å ha folk, venner i mitt liv. Jeg trenger noen å ta en kopp kaffe med, gå turer med, kinobesøk, ta en tur f.eks til Kihl, Danmark. En Svenske handel. Oppleve gode ting i hverdagen. Jeg går selv mye turer, men savner noen som liker å gå med. Så mye bedre å være to tre eller en. Savner noen og dele dager og kvelder med. Oppleve gode liv med. Jeg er ikke så veldig glad i å bare sitte bak en skjerm og chatte. Håper det finnes flere som meg som har det som meg som ønsker seg gode nye venner. Håper på svar fra folk i nærheten av meg. Jeg har dessverre ikke sertvikat, blir tog og buss på meg.
Hei
Sarpemann på 72 her som kjenner seg litt igjen.
Vi “snakkes” eventuelt mer.