Så bra :)
Jeg har hørt mye bra om Ghost of Yotei, så jeg vurderer også å prøve det 🙂
Witcher III er knallbra. All time favorittspillet mitt er Den Lengste Reisen. Spilte du det noen gang? Det er jo gammelt som alle hauger nå, men jeg elsket historien, atmosfæren og det estetiske i spillet da det kom ut.
Nei, det skal du ikke si. Den siste tiden har det ikke blitt så mye lesing av bøker jeg egentlig vil lese selv, men mer barnebøker fordi jeg jobber i barneavdelingen 🤪 Det er koselig det også altså, men noen ganger er det spennende med litt voksen/ungdomslitteratur også 🤓📖 Jeg tenker å starte med Stormlight Archives. Jeg synes ikke man skal begrense seg når det kommer til litteratur (eller noe annet, egentlig) bare fordi målgruppa kanskje er en annen. Jeg liker veldig godt ungdomsbøker, og jeg elsker fortsatt Harry Potter selv om bøkene er beregnet for barn 🙂 Joe Abercrombie høres også spennende ut!
Rothfuss er også bra! Jeg også veldig glad i Murakami, hvis du har lest noe av ham? Stort sett ikke fantasy, men det bikker jo lott over i det i noen av bøkene hans.
Jeg skjønner at du blir lei av oppussing og kreative prosjekter etter en stund da, ja 😅 Er det mye oppussing som gjenstår?
Da har jeg i all fall fått løst problemet på Steam, der heter jeg icequeen89 (veldig gammelt nick) 😅