Mann 41 Skilt og har ingen nettverk eller nære venner

Jeg er en mann på snart 41 år
Bor ikke så langt fra Stord har prøvd masse dating apper for å treffe noen å gjøre noe sammen med noen med ingen treff .
Det er snart et år siden vi gikk fra hverandre
Holder på å fikse resten av papirene men det tar så sinnsykt lang tid
Har barna hver kveld utenom helgene mot våren da skal vi skrive ny kontrakt
Føler livet har stoppet opp nå og dette er slutten på livet
Har starta drikke en del alkohol kun i helgene for å slappe av det er vel det eneste jeg har til å se frem til gjennom uka
Har prøvd å gå på konserter og festivaler men jeg føler meg ensom
Liker å jobbe med praktiske ting og gå rolige turer i fjellet og kjøre tur med bil Og ha en rolig kveld i sofaen

Hei mann! Du er snaut halvveis i livet, jeg tenker du har myyyye bra både fra fortiden og ikke minst i fremtiden. Perioden du er i nå er en liten del av totalen. Plutselig er kidsa større og du vokner opp en morning og innser at livet plutselig er blitt nice igjen. Selv om livet er skikkelig dritt, ikke glem å nyt. Selv små minutter kan være magi nok en dag :)

Takk for fine ord
Men nå føler jeg at jeg jobber i en tunnel og ikke ser lyset i det hele tatt lenger
Gå på jobb i vekne å drikke i helgene for å slappe av

Hei.

Driker du alene? Har selv vært igjennom noe av dette selv. Som du nok også har opplevd så er fort alkoholen løsningen og den kan være digg den :) Men som alle vet, på andre siden så sitter det en jævel og leverer den en god dose angst og H…e. Min lever ofte til vertfall onsdag, og så slipper den rett før helgen og ny runde kommer frem…

Skulle ønske jeg kunne gitt deg en mirakelkur, den har ikke jeg. Men finner du, håper jeg du deler.

Noe som har gitt meg mye i mange år er en enkel note en person sa til meg: Bare litt til, det blir bedre!