Prøver å finner Venner står midt oppi en skilsmisse jeg har barna annenhver helg dei helgene eg ikke Har barna har ingen ting å gjøre har reist litt men det er veldig kjedelig å reise Alene Sitter også alene hver kveld mandag til fredag på grunn av at jeg passer barna
Det er litt godt å få tankene på noe annet
Bor i I sundhordaland
Kunne vært kjekt å treffe noen og gjøre noe sammen
Jeg er 40 år mann
Ja det kunne vært kjekt at noen har pratet med ja 😊 Vi har prøvd å tatt det steg for steg
Mine barn er 4,5 og 10 år
Det er meg som eier huset måtte bare ordne opp lånet det var sinnsykt mye papirarbeid tok meg nesten et halvt år bare det
Hobby mine Er Biltur , Hytteturer , Liker veldig godt å reise til Polen jeg synes det er veldig fint land Reparerer på hus 😊Utenom maling😂
Film , TV-serier, Matlaging (Liker å jobbe med praktiske ting)
Har meldt meg inn i turistforeningen nå Liker å gå rolige turer i fjellet😊
Vi hadde hytte sammen Men den Er hennes nå
Hvor er du fra da?😊
Eg bur på Karmøy
Mine kids e 16 og 18 år, så kids og kids 😂🤭
Eg går ein del tur i marka elle rave langs veiene rundt om, trenge å lufta meg litt. Liker å sjå film og serier.
Prøver å jobbe litt med meg sjølv for eg har gått på nåken smeller dei siste årene, men tenkte det sko forandre seg snart 😁
Dei blir Kids uansett hvor gamle dei blir😊 har slitt med mye tanker så derfor har det vore godt Reist litt bare finne på noe men det er kjedelig å gjøre det alene
Har lånt meg to ganger ei Hytte For å slappe av når jeg har Ikke har barna
Det er godt å hvile hodet Av og til😂 Skulle vært en av og på bryter av og til😂
Har brukt en Airbnb I helgen når eg har barna for å finne på noe med dei
Hadde vore fint ja med den bryteren 😂
Eg er lite flink til å koble ut hode, det går i ett. Det er liksom så travle dager fylt opp av alt og ingenting, eg er ikkje flink å komme meg vekk, men trur det har litt med fortida å gjere, så nå nyter eg litt å bere heima, sjølv eg må vel innrømme at noen kvelder kan bli ensomme elle lange.
Fikk ny stilling på arbeidsplassen.
Den jobben er veldig travel og trenger litt mye hode tenking😂 Så gjennom den jobben der lærte jeg å koble av hodet når jeg satt meg i bilen og skulle hjem for dagen
Det blir ekstremt lange kvelder i ukene 🥲 Når jeg ikke har noen venner Dupper av litt på sofaen og😂 Så går nok kveld
Som oftest går kveldene til tenking Og soving Kanskje noen som ringer i Familien
Kjekt med ny stilling da som krever litt, det kan jo vere bra 🙂 eg er fæl til å ta jobben med heim, i perioder så drømmer eg mye om jobb, det er ikkje bra 😂
Har prøvd og søkt ny jobber Men det er ikke så lett idag 😂 Jeg har vært på samme arbeidsplass I nesten 20 år😝 Husket når jeg fikk tilbud om jobben Der jeg jobber .Så fikk jeg jobben På pauserommet har ikke på jobb intervju😂
Men i dag er det jobbintervju både en og to ganger på jobber som blir lagt ut det var nytt for meg🫣😝
Ja det er noe heilt anna nå, ikkje som før
Eg har sett litt etter og eg holder augene opne etter ny jobb men det er ikkje så møkje for meg heller nå. Prøver nå å ha det i bakhode og følger med. Hadde hatt godt av et miljøskifte mtp jobb
Pleier du å reise 😊for slapp av
Eg er ikkje komt så langt enda, har hatt meir enn nok med å lande ting her og få ting i orden. Men eg håper at eg kan bli god på det å reise og gjere ting åleine. Er jo kjekt å oppleve nye ting og plasser
Det greit å landa 😊men det rart å reise alene
Planlegger å reise i oktober
Jeg er ofte på Facebook og Og ser etter ting som jeg kan kjøpe rimelig hva vi trenger😊
Nå er det to helger til så har jeg fri igjen og allerede begynne å og tenke hva skal jeg finne på det går stortsett tankene hele tiden
Ja det er kjekt å ha noe å sjå fram til og å planlegge. Eg jobber annenkvar lørdag, i perioder kvar lørdag og så det er ikkje så lett å reise så langt og ting på jobb gjere det litt vanskelig å ta fri når som helst. Så det blir ikkje så mye reising enda, har tenkt å reise meir neste år
Det skjønner jeg godt når du må jobbe lørdager og
Her i denne jobben jeg jobber
Jobber vi ikke lørdager kun I nødstilfeller😂
Har du noe hytte Eller ferie sete Du og dine barn pleier reise til😊
Me hadde hytte før men den har han nå, så nei vi har ikkje noe faste steder nå. Og barna er så store at dei er ikkje så intr. i kva så helst. Tenkte i høst og fremmover at eg skal sjå litt på turer og kansje planlegge ein skikkelige neste år, før sommaren ein gang
Det er kjekt å se fram etter noe ei skikkelig god ferie 😊jeg tok og bestilte meg en tur i dag til Krakow Oktober Wizz air er jo så billige og så bruker eg Airbnb på overnatting
Har du noen favoritt TV-serier du vil anbefale
Har nettopp sett ferdig Manifest på Netflix
Er slitsomt å vere ufrivillig åleine i helgene ja. Men kva synes du er gøy eller kunne vore gøy å gjere ein dag, eller kvar dag, eller av og til … ? Kaffi på fortauskafe, fallskjermhopping, fisketur, japanske teiknefilmar, gallerivandring, høyre på foredrag om krigen, motorsport, bøker, friidrett, lage grillmat, hekle, modelljarnbane, ølsmakekveld, sy eigen bunad, gå på konsert i kyrkja, ale opp kaninar, sjå ein grei actionfilm i kjellerstova med sterk pizza, lære seg spansk, … ?