Jeg er en mann på 20 år som har veldig liten vennesirkel og har egentlig kun familie og en samboer å være med. Hadde trengt noen som jeg eventuelt bare kunne snakket med eller hengt med dersom det er noen i Rogaland/Stavanger området. Kan godt være noen jeg kunne ha gått tur med eller gamet med eller frisbeegolf eller lignende, er åpen for det aller meste. Jobber en god del og har litt varierende arbeidstider som ofte er kveld og er oftere mer tilgjengelig på dagtid. Gjerne ta kontakt om det er noen i en lignende situasjon eller som kunne tenkt seg å bli kjent:)
Hei, jeg holder til i Bergen, men blir gjerne kjent :). Er m22.
Hei, ja vi kan gjerne bli kjent:)
Hei, jeg holder til i området. Er 30.
Hei, jeg holder til i området. 30 år.