Savner venninner etter flytting. Gift, 4 barn (2 som fremdeles bor hjemme). Kjenner på et savn etter noen å snakke med, bygge vennskap med, da mange av mine venner fra der vi bodde før har falt fra i en travel hverdag.
Hei 🙋♀️
K36 her, gift og har et barn.
Flyttet dere nylig ?
Ha en fin dag 😊
Hei😊 Takk for meldingen. Flyttet under korona i 2020. Hverdagen har vært travel, så da «glemmer» jeg litt at jeg savner noen, men har kjent mye på det i sommer. Har en pause fra jobb, starter et studie nå i høst 50%, og da blir det mye lesing her hjemme. Mannen jobber fullt, har ei jente på ungdomsskolen og minstejenta starter på skolen. Synes det er vanskelig å finne naturlige måter å bli kjent med nye folk her. Er vel redd for å vise meg sårbar.
Hvordan har du det? Er du i jobb? Hvor gammelt er barnet deres?
Ja hverdagen har en tendens til å bare gå i ett - man glemmer gjerne litt å leve.
Blir litt småstressa av tanken også - NYT tiden… Prøver å leve i nuet å fokusere på her og nå - men har en tendens til å fokusere på enten fortid eller fremtid. Noe som egentlig er litt tullete, da man mest sannsynlig ikke kan gjøre noe med det.
Hva skal du studere? Tøft gjort å jobbe, studere og ha familieliv utenom. Så må man ikke glemme å ta vare på seg selv innimellom. Selvpleie er undervurdert.
Jeg har det fint, takk. Er i jobb, men trives ikke. Så der er min utfordring for tiden. Har ikke lyst å gå gjennom livet og mistrives over for lang tid.
Hun blir 2 år i september 😊
Hei 😀
Kan du tenke deg en “digital venn” eller leter du helst etter veninner å treffe i Kristiansand?
Jeg er 80-mod og fra Haugesund 😀
Hmmm, ikke fått opp at du har svart på meldingen - Så var bare tilfeldig at jeg kikka innom og så du hadde svart. Har IKKE ditcha deg 😄
Digital venn er fint det, men hadde vært gøy å truffet noen i levende livet også. Jeg bor i Kvinesdal, men er villig til å reise litt hvis det er sjanse til å stifte nytt vennskap.
Ønsker du helst digitale venner ?
Hei. Digitale venner er ok om avstanden blir stor. Men Kvinesdal er ikke langt. Jeg bor i Mandal, så litt missvisende med Kristiansand. Mulig vi kan finne andre måter å kommunisere på. Er ikke imponert over sidetmedord sin løsning her. Lite oversiktelig.
Ja det kan vi godt. Er veldig tungvint denne sida. Snap blir kanskje litt upersonlig, men samtidig “trygt”. Liker godt messenger jeg da, kan man lese det den andre har skrevet ei stund etterpå.
Ikke for å stalke, men for min del kan jeg miste litt tråden i snapchat da det forsvinner fort.
Så kan vi bli litt kjent før vi evt treffes, kanskje passer vi ikke sammen overhode 😅😄 Mandal er ikke langt overhode 😊
Hvis du har snap/messenger da og synes det er en okey arena
Hej jeg prøvde å skrive til deg etter du svarte meg usikker på om du fikk meldingen min. Er ei dame på 48 som har lyst å bli kjent med deg vera. Bor i Oslo sammen med min samboer og to voksne har de blitt nå på 20 og 22
Enig med deg i at messenger er å foretrekke. Bare å søke meg opp. Jeg heter (som jeg tror du og gjør) Elisabeth😊 Etternavn Vikeså. Åpen for at det ikke er garantert match, men tenker at det finner vi ikke ut før vi prøver.
Sendte deg en messenger-melding 😊