Vel, hei…Jeg kunne gjerne tenkt meg å komme i kontakt med noen å skrive med, nettvenn kan man vel kalle det for.
Dette er litt vrient selvsagt, ikke håpet i seg selv, men det å faktisk få kontakt med en person man kan ha noe til felles med og hvor samtalen flyter lett og uanstrengt som om man skulle ha kjent hverandre fra et tidligere liv i et annet univers.
Jeg er interessert i mye…livet, døden, kultur, gode minner, vonde minner, hvorfor ting er slik de er…akkurat det får man kanskje ikke svar på…men igjen…Veien og ikke målet…
Fint om du kan være noenlunde samme generasjon som meg slik at vi ikke står på hver vår side av en dyp kløft og roper…
Dette er ihvertfall noen strøtanker fra meg denne ikke altfor kalde høstkvelden…
Så får vi se om ordene våre kan møtes på et eller annet sett.
Hei Blank!
Du minner meg om min barndomskompis som jeg kunne snakke med om akkurat det du skriver her. En utrolig herlig fyr! Alt fra livet etter døden (om det er et?) og ellers alt mellom himmel og jord:)
Liker også setningen med " denne ikke altfor kalde høstkvelden".
Send gjerne på en melding en annen kald høstkveld og fortell meg litt om hva som suller rundt i hode ditt så kanskje vi kan “løse noen verdensproblemer sammen”!
Hei, jeg er 43 år gammel og bor i Thailand. Jeg leste innlegget ditt og det var veldig interessant. Jeg er vanligvis en person som liker å lytte til andre. Og jeg vil snakke med noen på nettet. Jeg tror jeg kan være en god lytter og dele emner med deg. Hvis du er interessert kan du sende meg en melding.