M36 søker vennskap (m/k) Oslo/Bærum

Jeg er en mann på 36 år som har slitt med følelse av utenforskap og ensomhet hele livet, til tross for at jeg egentlig har og alltid har hatt venner rundt meg og vært en del av et nettverk. Allikevel så har jeg aldri følt meg helt hjemme, eller at jeg kan være helt meg selv her, og dette er noe jeg har jobbet med - å bedre selvfølelsen og tryggheten på at jeg er god nok som jeg er.

Etter en skilsmisse i fjor har jeg kjent mer og mer på en faktisk ensomhet, da en del tidligere felles venner forsvant, og andre venner er opptatt med familie og barn, mens jeg nå ofte er alene. Jeg har en sønn på 2,5 år som også begrenser noen muligheter, samtidig som det er utrolig fint.

Jeg ser etter vennskap med både jenter og gutter.

Det var leit å høre! Skriv gjerne hvilke interesser du har, så blir det enklere for folk å sende deg en melding.

Ja, det burde jeg vel skrevet noe om. Jeg har et bredt interessefelt, men er glad i trening (særlig løping, ski og sykkel) og ski, samt friluftsliv, men jeg sitter gjerne også bare på en kafe i byen. Utover det er jeg åpen for å prøve nye ting!