Assa jg r vel mest at jg føler jg ikk r bra nok egt. Sånn jg føler noen ganger jg r dt mn sjeldent egt. Sånn ja foreldrene mine r skilt fordi mamma ble gravid md mg lsm. Ække dt gøy a. Og ja jeg driver med selvskading for å få en ro inni meg en liten stund. jg føler lsm pappa heller ikk egt bryr sg sånn jwli mye om mg sånn jo han bryr sg om mg mn han r dritt til å vise dt og alltid hvis jg har spurt han om noe en dag så husker han dt ikk fordi han har vært full lsm også om han har sagt ja til noe mens han var full så tar han dt tlbk dagen etr lsm. Og margreth skal jo flytte inn så dt r jo gøy. Enda mindre tid til mg elr hva. Og dt r lsm alltid når jg spør pappa om noe så skal han bli så jwli sur for dt. Sånn jg prøver å spørre så snillt jg kan om noe også bare bæder han. Mn forann andre så smiler han bare. Jg husker ikk om du har vært dr når jg har spurt han om penger lsm men da blir han noe jwli sur. Også hvis jg hever stemmen min tlbk på han så skriker han jo på mg for helvete. Dt r jo gøy. Sånn om jg spør mamma om penger når jg r hos hun sier hun bare at jg skal spørre pappa mn han sier jo bare dt r mamma som skal ordne siden jg r hos hun. Mamma driver å faster lsm sånn null mat i 10 dager og tror dt ikke påvirker mg. Mn jg har puff. sånn du har sikkert merka at jg blir svimmel hver gang jg reiser mg opp og da jg besvimte når jg dusja hos dg lsm. Sånn dt r. Ikke fordi jg ikke vil spise mn jg bare orker ikke kage mat og mamma sier sånn at hun vasker opp og jg lager mat mn siden hun bare tenker på at hun ikke skal spise så glemmer hun at jg også må spise lsm. Sånn jg love food mn jg bare orker ikke. Jg r basicly bare jwli lat. Og ikke å snakke om skole a . Fakk dn dritten der. Di forventer så jwli mye hele tia. Og om jg soner ut en time elr har dn minste holdningen så r dt to ord på gangen md mia. Om morningen lsm så skla di forvente jg gidder å være påskrudd og smart så tidlig. Nah. Sånn dt r en sånn følelse inni mg at jg bare orker ingenting sånn jg orker ikke sove engang. Noen dager føles alt bra også er jg alene to sekunder også boom føler jg mg som dritt.
Det høres ut som du opplever mye for tiden som du må forholde deg til, og det er ikke rart om du er sliten og lei da. det du beskriver høres vanskelig ut og du er tøff som både klarer å komme gjennom dagene og å sette ord på det du opplever og tenker. skole er viktig men det er viktigere å være en god karakter enn å få en god karakter. hvor gammel er du nå når du opplever dette? det høres ut som du har mer selv innsikt som barn enn dine foreldre som skal være de voksne og trygge og at du vet mer om hvordan det burde være enn de som voksne vet. Jeg håper du er stolt av deg selv for at du ser dette og at du ikke bare tenker at det er greit at det er sånn, for det er ikke greit.
Jeg er 15.