Kar søker venner

Hei! Jeg har helt siden jeg vært ung vært mye for meg selv, ufrivillig… Jeg ble også far i svært ung alder som helt klart har hatt en invirkning på livet på godt og vondt.

Jeg er nok sikkert noe spesiell selv, da jeg ikke er flink nok til å knytte sterke bånd til andre. Dette håper jeg en kan endre på :)

Ting som opptar meg er blant annet:

• gaming, stort sett spill som går hurtigt som f.eks Valorant, overwatch, starcraft, cs og lignende. Ellers er jeg svært glad i civilization spillene.
    Brettspill, terraforming Mars

• film og series, ser alt men er har en svakhet for fantasy, scifi filmer.

• styrketrening og noe kondisjon er noe som opptar deler av tiden min. Ellers er jeg glad i friluft og stort sett alle aktiviteter så fremt det ikke regner xD

For øvrig, bor utenfor Bergen og er 35 år :)

Først og fremst flink du er å si hva du føler .det hjelper mye på å være åpen på det .
Andre er skulle ønske jeg hadde gnisten til å trene .lysten er der .men stopper som regel der .om du vil scatte så er jeg nu her .selv om jeg bor et godt stykke unna .🙂

Ja, skjønner godt at dørstokkmilen er lang. Om å gjøre å sette seg enkle mål. Mitt var at jeg skulle møte opp på et senter. Treningen var ikke et mål i seg selv. Så når en først er kommet ut er terskelen lavere for å sette i gang :)

Hei foresten.

God dagen :) Bor nord for Bergen :)