Jeg ser etter venner i nærheten av Fredrikstad som vet hvordan det er å leve med barndomstraumer og konsekvensene av slikt i voksen alder. Du er gjerne av den disossiative typen, men mer viktig er det at du ikke er av den avhengige typen. Vi har alle våre typer, og de som er sunnest for oss vil variere ut ifra våre mønstre…derfor ser jeg etter noen av den selvstendige typen, som jeg også er.
Jeg er en av de som først sent i livet har begynt å skjønne mer av hva som har ligget der hele tiden. Jeg er så langt ubehandlet for dette, men blitt ganske belest allerede. Jeg ikke i arbeid pga et høyt symptomtrykk.
Jeg ser etter noen som er sterk og sårbar på samme tid. Noen som er en ekstrovert introvert eller visa versa. Noen som forstår og som jeg kan snakke med om utfordringene i livet. Noen å trene på å slippe inn, som også betyr en trygg person med sunne leveregler. Dette betyr i mitt tilfelle venner som ikke har rusproblematikk eller lever med giftige personer. Jeg ønsker heller ikke å møte veldig religiøse personer eller snakke om religion. Jeg har opplevd mitt som gjør dette veldig viktig.
Ellers er jeg en kunnskapssøkende person innen mange grener, og liker å vite hva jeg snakker om. Jeg er glad i alt fra sosial vitenskap, filosofi, fysikk til kreative hobbyer, mat på et avansert nivå og musikk.
Ærlighet, anstendighet og oppriktighet er egenskaper jeg setter enormt pris på.
Jeg liker også seriemaraton og filmer, gjerne av typen skrekk og grøssere. Jeg setter pris på selskap som ikke er så krevende, hvor en kan velge å snakke eller drive på med prosjekter sammen. Har også tenkt å starte med kampsport igjen så snart jeg er i form til det.
Fra andre får jeg høre at jeg er en varm og genuin person som de kan stole på, men jeg er også tydelig på grenser. Jeg liker mennesker som er annerledes, og kommer best overens med de som har gode reflekterende evner og liker å snakke avansert iblandt. Jeg er absolutt ikke en givende venn om dine interesser er mer mainstream. Dessverre appellerer ikke sladder, realitydrama og kjendiser meg…jeg er ganske annerledes selv.
Jeg håper virkelig at det er noen der ute som vil være en passende venn for meg. Kjønn er av ingen betydning, men er ute etter venner og ikke romantikk.
Takk for å ha tatt deg tid til å lese denne annonsen!