Hei! Jeg er en jente på 26 år. Jeg bor i Oslo. Søker venner i Oslo som jeg kan sosialisere meg med og bli kjent. Om meg: Jeg er fra Bergen, har studert flere ting men pga psykisk helse droppet ut. Jeg tilbringer mye av tiden min på Pcen. Men nå kjenner jeg på et sterkt behov for å komme meg ut og møte folk og få venner. Søker venner fra begge kjønn og alle aldre. Bare å ta kontakt hvis du er interessert!
halla linnea m23 her, er fra oslo selv. liker å gå turer sender deg en pm
Heisann :) Hva heter du, og hva driver du på med?
halla jeg heter Mathias jeg driver og jobber som en blikkenslager til daglig
Hei Mathias,
Jeg måtte google hva det var, men så kult. Har du holdt lenge på med det?
jeg har drevet på med det i 6 år omtrent, er veldig glad for at jeg driver med akkurat dette, hva gjør du?
Oi, det var lenge. Jeg jobber deltid som telefonintervjuer for tiden. Ellers så er jeg inne og gamer og prøver å få en gåtur her og der.
hvordan syntes du det er? og hva pleier du å game?
Det er enkel jobb, man leser opp fra script. Men man får jo ganske mange nei, folk vil ikke snakke med deg fordi de tror jeg prøver å selge noe hah. For tiden pleier jeg å game TFT. Spiller du også?
nri jeg spiller mest LOL, men har spilt noen runder med tft
Bor en times tid unna Oslo (pendlet når jeg studerte) og kunne godt tenkt meg å finne noen venner selv. Mistet en del kontakt med omverdenen da jeg ble syk, men nå som jeg er bedre kunne det vært kult med litt mer kontakt. Spiller også litt tft, men mest double up😉