J14 søker venner fra egt hele Norge

Jeg er 011 og er glad i musikk, baking, skole, andre land, mote, sminke, skincare, parfyme, natur oggg jeg liker å samle på ting. Jeg samler mye på Sanrio, Miffy, sonny angels, funko pops, sylvanian families, CDer og andre småting. Jeg er veldig glad i kpop, rock, pop og liker egt alle andre musikk sjangere bortsatt fra sånn ghetto eller sosse musikk. Jeg er VELDIG glad i ting fra 2000-tallet og thrifting. Er også veldig glad i å bake, skrive og ta bilder av fin natur. Favoritt filmen min er black swan og serie er h2o. Jeg liker veldig å se barndoms filmer/serier på nytt fordi ja nostalgia da. ❗️Jeg driver ikke med noe rusmidler og er sterkt imot det, som vil si at jeg vaper ikke, drikker ikke og liker ikke å gjøre ulovlige ting. Jeg er også muslim så jeg liker ikke når folk hater på religion eller bruker det som kødd (jeg er ikke homofob) OGGGG jeg sliter også med psykisk helse men skal aldri ta det utover vennen jeg får❗️anyways ja dette virker litt nerdy men jeg vil ha venner som ikke er som alle andre kjedelige i landet. PLUS jeg er morsom så det er bonus 🙏🏻🔥 søker både jente og gutte venner så spiller ingen rolle for meg ^^

Hei hei!
Kan vi bli kjent? G16

Jaaa sureee ^^ bare send meg pm så kan vi snakke mer