Hvorfor ble posten min gjort usynlig?

Hvorfor ble posten min “M50 søker venner i oslo” i Finn Venner gjort usynlig? Er det ikke meningen at jeg skal få venner?

Kan noen fra nettstedet forklare? Jeg fikk ikke beskjed eller varsel engang. Bare en kald notifikasjon.

Gjennom flere år har det vært observert at Mental Helse unnviker alt som har med verdispørsmål å gjøre. Men siden du bor i Oslo kan du jo oppsøke hovedkvarteret deres, og prøve å få noen svar fra dem direkte. Da kan de ikke gjemme seg bak det vanlige tåkepratet sitt.

Håper Administrator2 kan svare meg. Det var tross alt han/hun som gjorde posten min usynlig.

Har du tenkt å oppsøke dem direkte eller ikke?

Nei de er ikke verdt tiden min egentlig

Jeg har helt gitt opp denne siden og har gitt helt opp å oppsøke kontakt med andre folk. Jeg skal fortsette å leve alene resten av livet. Alt annet blir bare helt idiotisk og patetisk.

Du finner sikkert et fellesskap av jevnaldrende og likesinnede i noen av de mørkere avkrokene av internett, hvis ikke Mental Helse har et bedre forslag til deg. Det er imidlertid lite sannsynlig at noen av oss får en direkte respons her, så da må vi trekke våre egne konklusjoner ut fra det mønsteret vi allerede har observert over lengre tid.

Vi skal heller ikke se bort fra at Mental Helse etterhvert får konkurranse på sitt felt. Det har allerede skjedd med bl.a. foreningen FRI, som ikke lengre har de facto monopol på å være premissleverandør i LGBTQ+ - saker.