Jeg jobber på sjøen og har en turnus med 4 uker på og 4 uker av. Jeg fikk meg kjærest og flyttet opp til Tromsø fra Trondheim. Jeg kjenner ingen andre enn kjæresten min. Jeg har møtt kjæresten min sin venner, men har ikke så mye til felles med de, da de alle jobber i helse. Mange drømmer om 4 uker fri, men uten å ha noen å ta en kaffe med på dagtid, en øl og fotball på kveldstid, eller lignende er det ikke så veldig givende. Jeg og kjæresten min har det fint sammen, men vi er begge enige om at det er viktig å kunne finne på noe sammen med andre også. Jeg begynner å kjenne en del på ensomheten, og savner å ha venner rundt meg. Jeg har som mål å bli kjent med nye mennesker i løpet av året som kommer, og jeg lurte på om det er noen i Tromsø her som har tips til hvordan jeg skal gå frem?
Lykke til 🩷