Hei! :D Gutt på 22år skal flytte🤔 Vet ikke hvor!XD Bor foreløbig i telemark👌🏻 Mine interesser er å Sy, Klatre, og være sosial!😍🔥

Hvor skal jeg starte?😅
Jeg leter etter venninner😄 (ettersom jeg kommer best overens med jenter😊)
Er helt ny på denne appen/nettsiden, så jeg vet ikke helt hva jeg gjør enda😅 send meg en melding direkte om det er mulig!🤔😄
Har ikke sett en eneste emoji her enda, kanskje ikke så vanlig her inne😳🤣👌🏻
Jeg leter etter noen som vil finne på ting litt ofte!😄
Jeg blir gjerne med å finne på noe du liker!😁 hvis det er foreksempel å spille, prate, reise steder, shopping tur osv😊 Er veldig aktiv om du er det!😁👌🏻 Eller så kan vi sitte å se anime!😆🔥 blir med på det meste!😉👌🏻
Hadde vert litt artig om jeg ble kjent med noen her!😆👌🏻

Ps: Drikker ikke, røyker ikke, snuser ikke, så kanskje ikke den morsomste å ha med på fest🤭

Hei, jeg er gutt på 23 år fra Sørlandet, som kanskje hadde kommet godt overens med deg! Kommer også generelt bedre overens med jenter enn gutter, så kanskje vi har noen sammenfallende interesser?

Så koselig at du svarte på innlegget mitt!🥰
Trist å høre du har hatt det sånn🥺
Jeg vil veldig gjerne være vennen din!😁

Så fint å høre!😄👌🏻
Takk for at du sendte mld selv om du er gutt!🤭 fordi det jeg mente var vell at jeg ikke kommer så godt overens med gutter generelt, sånn man tenker en typisk gutt er😄 Men sånn du beskriver deg så virker du hyggelig! Og da har jeg ingenting imot det😊🔥
Jeg vil gjerne bli kjent med deg også😁
Jeg geder jeg meg til å høre om hobbyene dine😄🔥
Jeg sender deg en melding😊👌🏻

Eg kan ver ein genuin snap venn fra stvg💁🏻‍♂️

Fantastiask!😁👌🏻🔥
Sender deg melding😉👌🏻

Hei. Har du Insta eller Snap eller Discord så kan vi ta kontakt?

Mvh Guest

Så koselig at du spørr!😁🔥 Jeg har sendt deg melding😊👌🏻

Hei kaur! Jeg kan føle deg så mye!

Vil du bli kjent? 🥰

Litt usikker men har du snap eller insta eller Discord?

Blir gjerne kjent med nye. Jente28 fra Sørlandet.