Hei hei! Jeg ønsker å bli kjent med noen som bor i Skien/Porsgrunn/bamble området, men nettvenner funker også. Jeg er også litt i Oslo av og til. Jeg har også familie i Ringsaker kommune så da er jeg der litt også.
Jeg er ikke så kresen på hva jeg gjør sammen med andre egt for så lenge jeg trives sammen men den jeg er med så kan jeg gjøre det meste. Jeg sliter med sosial angst så hvis jeg blir kjent med noen som vil møtes også så vet dere det. Jeg er ikke redd for å gi snappen min til folk på melding så hvis noen heller vil snakke på Snapchat f.eks så er jeg åpen for det.
Vil også fortelle at jeg ikke er singel. Vet at dette ikke er en dating side men har faktisk vært borti noen gutter som har villet være mer enn venner som har kommet herfra.
Hei! Jeg syns at datteren din kan ta kontakt med meg selv hvis hun vil ha kontakt. Hvis hun er 20 år som du sier så er hun voksen nok til å ta valg selv om hvem hun vil være venner med og hvem hun ikke vil være venner med.
Hei igjen jeg skriver bare for min datter til en gir hverandre Snapchat feks å skriver der sammen . Fordi hun blir så skuffet vært lite svar å få her inne . Derfor er min datter og jeg enig at jeg skriver for hun først og sier ifra til hun om hun får svar. Så om du vil skrive med ho kan du få Snapchat hennes med meg
Forresten si ifra hvis hun skal adde og hva brukernavnet er for jeg har begynt å få mange forespørsel på snap i det siste så da er det ikke alltid jeg får med meg hvem som adder meg.