Gutt (24) søker nettvenner å chatte eller game med i rolig tempo

Hei. Jeg er en 24 år gammel fyr som oppretter en bruker her fordi jeg har veldig lite vennenettverk rundt meg akkurat nå, og hverdagen min blir fort litt ensom.

Jeg sliter en del med sosial angst, og er i en prosess mot å bli ufør. Hverdagen min tilbringes derfor mest hjemme, og jeg blir fort sliten. Jeg har nylig funnet ut at jeg er bifil (er transmann), og det hadde vært utrolig koselig å komme i kontakt med andre skeive, eller bare andre som også vet hvordan det er å streve litt med den psykiske helsa.

I første omgang søker jeg bare noen å chatte med på tekst, dele hverdagen med eller game litt uforpliktende med. Siden jeg har angst, tar jeg ting i et veldig rolig tempo.

Siden man ikke kan sende private meldinger her inne lenger, kan du ikke bare legge igjen en kort kommentar under hvis du har lyst til å prate?

Jeg er fra Trøndelag, kanskje det er noen her som bor nær meg? Det hadde vært fint!

Hei. Er Jente (22) og prøver å utvide mitt nettverk også. Er skeiv og har hatt en periode med psykiske utfordringer. Jeg vil beskrive meg som stille og litt sjenert så liker å skrive via tekst i første omgang til jeg føler meg komfortabel nok. Hvis du vil kan vi tekste, hvilket sosiale medium foretrekker du?

Hei. La deg til på snapp. Heter friday0318 der

Hei. 21 år gammel fyr her. Sliter selv med sosial angst, og kjenner meg ofte ensom da jeg ikke har mange venner rundt meg. Snakker gjerne hvis du vil :)

Hei, 20 år gammel fyr her. Er også en transmann og har ikke noe vennenettverk. Bor i innlandet, men jeg gamer og leter egentlig bare etter noen å kunne chatte eller game med