Hei. Jeg er en 24 år gammel fyr som oppretter en bruker her fordi jeg har veldig lite vennenettverk rundt meg akkurat nå, og hverdagen min blir fort litt ensom.
Jeg sliter en del med sosial angst, og er i en prosess mot å bli ufør. Hverdagen min tilbringes derfor mest hjemme, og jeg blir fort sliten. Jeg har nylig funnet ut at jeg er bifil (er transmann), og det hadde vært utrolig koselig å komme i kontakt med andre skeive, eller bare andre som også vet hvordan det er å streve litt med den psykiske helsa.
I første omgang søker jeg bare noen å chatte med på tekst, dele hverdagen med eller game litt uforpliktende med. Siden jeg har angst, tar jeg ting i et veldig rolig tempo.
Siden man ikke kan sende private meldinger her inne lenger, kan du ikke bare legge igjen en kort kommentar under hvis du har lyst til å prate?
Jeg er fra Trøndelag, kanskje det er noen her som bor nær meg? Det hadde vært fint!