Nå jobber jeg på Arba.
Men jeg liker det ikke så veldig godt.
Siden er 2 som er ganske slemme mot meg. Men de jobber på en annen arba enn meg da.
Jeg jobber på Arba på Rud nærme power butikken og de 2 andre jobber på en Arna litt lenger oppi veien.
Vel før jeg begynte her så prøvde jeg å jobbe på Emma arbeidssenter men jeg likte ikke det.
Og jeg prøvde vøyen gård også. Men jeg likte ikke det.
Har også prøvd kommunegården i Sandvika men jeg likte ikke det heller.
Jeg begynte på Arba mest fordi jeg syntes jeg måtte ha noe å gjøre og det høres gøy ut og jobbe der, jeg har jobbet der på Arba der siden etter høstferien.
Jeg vet ikke helt hvor lett det er og bytte jobb når jeg jobber på et sånt tilrettelagt sted.
Og har prøvd de fleste steder i Bærum hvor man kan jobbe på sånne tilrettelagte plasser som dere ser her.
Så ja jeg vet ikke helt hvor lett dette er å få til .