Bli venner i Hallingdal?

Hei, mann på 32 år ønsker å komme i kontakt med andre folk (menn, kvinner, gutter, jenter, hen, høner, haner og alt annet som visstnok eksisterer). Jeg er ganske ensom om dagen, og kjenner at det drar seg mer og mer til. Nettvenner kan også være aktuelt, men foretrekker å kunne snakke med noen ansikt til ansikt.

Jeg digger gaming, film, serier, sjakk og styrketrening. I tillegg har jeg en guilty pleasure for duftlys. Jeg har to katter, og føler at jeg snart kan bli ansett for å være den gale kattepersonen i gata!

Jeg holder til på Gol i Hallingdal. Det er altfor vanskelig å skaffe seg venner som voksen når man ikke har en jobb å gå til. Har nettopp sagt opp en jobb, og kjenner på ensomheten når jeg ikke har noe sosialt å forholde meg til.

Ellers er jeg en relativt oppegående fyr som har gått igjennom over et års depresjon. Har sluttet på medisinene mine (Cipralex, hadde dårlig effekt), og bruker nå en del tid og energi på kognitiv atferdsterapi i tillegg til å prøve å gjøre ting som får humøret til å ikke dale.

Men den ene tingen jeg virkelig savner, og mest sannsynlig trenger for å få kommet meg enda litt høyere er å få vært litt mer sosial. Håper noen her inne ikke bor altfor langt unna og har lyst til å møtes for en kopp kaffe og kanskje finne på noe.