33 år haugesund ser etter venner

33 gammel kar som ser etter flere venner og venninner rundt haugesund. Alder kan variere, ser faktisk etter ting å finne på for å fylle fridagene mer, enn å sitte hjemme å klø seg i hodet.

Er ikke herfra, flyttet hit uten å kjenne noen fra før, og over tid har jeg falt litt vekk å møte nye venner, der jeg stort sett etter å “være sosial på jobb” kommer hjem, lager middag, og spiller online spill eller se film/serier før en ny dag.

For en stund tilbake (før jeg flyttet hit) var jeg mer aktiv sosial, var heldig og hadde noen utadvente bekjente som kunne komme med forslag om å finne på hva slags forskjellig “eventyr” ute, eller noen å ta det med ro inne med.

Nå som har blitt eldre får jeg ikke samme gleden av å spille online spill, der tiden tidligere kunne fly forbi (og ranket bra). Nå gruer jeg meg faktisk litt til fridager, for det kommer en litt tom følelse av å ikke vite helt hva jeg skal bruke fritiden på, og ting ute vil jeg egentlig helst gjøre sammen med andre, men har plutselig ingen å spørre om å bli med lenger :*)

Har tenkt å prøve nye ting, finne nye hobbier, komme i gang igjen med sosiale aktiviter. Feks det å teste brettspill, til filmkveld, til å (av og til) dra ut på byen, eller gå turer i naturen, eller gå en tur med en hund (liker dyr). Åpen for andre ting.

Bare å ta kontakt :)

Hei bor i Haugesund jeg også og er i samme situasjon som deg 31 år gammel.

Så vist du vil finne på ting så er jeg gjerne med 😀

Kanskje du har face eller messenger? Enklere og få kontakt.

Mvh Andreas

Hei føler på det samme du sier, har du snap eller discord der jeg kan adde deg? er J18 og bor rundt haugesund (: