32år, kvinne

Hei :-)
Jeg er kvinne, 32år, student og bor i Oslo (er herifra også).
Jeg har aldri hatt noe problem med å anskaffe meg venner, men jeg merker at som høyskole student er det vanskelig å finne slike scenarioer. Jeg har masse bekjentskap, og 2 nære venninner. Begge to av de nære venninnene jeg har er myyye opptatt da begge to har 2 barn, hun ene har mann og er i full jobb mens hun andre er singel men har jobb og er fulltid student, så med andre ord så får vi ikke hatt så mye kontakt.
Kjenner jeg til tider savner å ha en venninne som ikke har barn enda og i tillegg er jevnalder (må ikke være jevnalder, men det kan merkes om alders hoppet er for stort).

Har aldri gått ut på nett og søkt etter venner før🙈 Så dette er helt nytt for meg.
Kjenner jeg først og fremst ønsker en nettvenn, å klikker kjemien godt kan man ta det derifra om man vil møtes.
Personlig er jeg svært lite dømmende, er lett å snakke med, har mye empati og jeg setter pris på vennskap hvor man kan snakke om det meste, alt fra dypere til mer tullete emner.
Begge kjønn er ok som venn.

Hei, jeg er en mannlig student i Oslo på 31 år. Jeg har flere kompiser, men de er i full jobb og har samboere. Så vi møtes ikke så ofte som vi pleide. Så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre, også om det bare blir via nett. Håper du har en fin dag og ser frem til å høre fra deg :)

Hei dame på 48 her bor ikke så langt fra oslo

Hei,
Du skrev en veldig sympatisk tekst om deg selv.

Jeg er en kvinne og er 25 år gammel. Jeg er en munter og åpent person som liker å være ute og nyter friluftsliv. Jeg er glad i gå på tur, trening, musikk og siste tid begynte jeg å interessere meg litt for kunst. Jeg har ingen barn.

Kjæresten min bor i Indre Østfold og jobber i Oslo, på grunn av dette er jeg ofte der.
Jeg kommer fra Tyskland hvor jeg har trygge og dype vennskaper som jeg savner når jeg er i Norge. Jeg vil gjerne finne venner som jeg kan oppdage naturen med, snakker om alt mulig i livet og deler felles interesser.

Det er også nytt for meg å ser etter venner på nett, men kanskje det skal fungeres. :)

Hvis du vil kan vi gjerne skrive litt sammen. Ha en fin dag!

Hei dame 32 her😊 søker også etter venner da jeg er mye ensom. Empati og forståelse er noe jeg har mye av. Liker å prate. Jeg har heller aldri søkt venner på nett. Men kjenner nå at jeg ikke klarer å sitte alene med ting. Om du vil ha kontakt, så bare si fra.

Hei 😊

Har ikke prioritert å være her inne på en god stund, hatt litt for mye å deale med, men tenkte jeg skulle bli mer aktiv fra nå av.

Er glad i friluftslivet selv. Har 3 hunder og de elsker å være ute i natur og skog. Vi gjør det litt for sjeldent bare😬 Mye man kan bli flinkere til🤪
Tyskland ja, når flyttet du til Norge?
Mtp hvor bra du skriver norsk så har du trolig vært her i en del år? (Eller veldig flink til å lære deg språk🤭).

Hvis du fortsatt ønsker å teste ut å ha kontakt så si ifra😄

Hei. Ser du skriver at du savner venner. Vi kan godt bli kjent

Hei,

Jeg så at du er ute etter vennskap og tenkte jeg skulle si hei. Jeg forstår at du har hatt noen utfordringer med å holde kontakten med folk som har barn, og jeg respekterer det.

Selv om jeg har barn, ville jeg veldig gjerne bli kjent med deg hvis du er åpen for det. Jeg bor en del fra deg, så det ville vært best å holde kontakten gjennom nett. Jeg er åpen for å dele erfaringer, interesser, og bare ha noen å prate med.

Beste hilsener,
Kvinne 35