32år, kvinne

Hei :-)
Jeg er kvinne, 32år, student og bor i Oslo (er herifra også).
Jeg har aldri hatt noe problem med å anskaffe meg venner, men jeg merker at som høyskole student er det vanskelig å finne slike scenarioer. Jeg har masse bekjentskap, og 2 nære venninner. Begge to av de nære venninnene jeg har er myyye opptatt da begge to har 2 barn, hun ene har mann og er i full jobb mens hun andre er singel men har jobb og er fulltid student, så med andre ord så får vi ikke hatt så mye kontakt.
Kjenner jeg til tider savner å ha en venninne som ikke har barn enda og i tillegg er jevnalder (må ikke være jevnalder, men det kan merkes om alders hoppet er for stort).

Har aldri gått ut på nett og søkt etter venner før🙈 Så dette er helt nytt for meg.
Kjenner jeg først og fremst ønsker en nettvenn, å klikker kjemien godt kan man ta det derifra om man vil møtes.
Personlig er jeg svært lite dømmende, er lett å snakke med, har mye empati og jeg setter pris på vennskap hvor man kan snakke om det meste, alt fra dypere til mer tullete emner.
Begge kjønn er ok som venn.

Hei, jeg er en mannlig student i Oslo på 31 år. Jeg har flere kompiser, men de er i full jobb og har samboere. Så vi møtes ikke så ofte som vi pleide. Så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre, også om det bare blir via nett. Håper du har en fin dag og ser frem til å høre fra deg :)

Hei dame på 48 her bor ikke så langt fra oslo

Hei,
Du skrev en veldig sympatisk tekst om deg selv.

Jeg er en kvinne og er 25 år gammel. Jeg er en munter og åpent person som liker å være ute og nyter friluftsliv. Jeg er glad i gå på tur, trening, musikk og siste tid begynte jeg å interessere meg litt for kunst. Jeg har ingen barn.

Kjæresten min bor i Indre Østfold og jobber i Oslo, på grunn av dette er jeg ofte der.
Jeg kommer fra Tyskland hvor jeg har trygge og dype vennskaper som jeg savner når jeg er i Norge. Jeg vil gjerne finne venner som jeg kan oppdage naturen med, snakker om alt mulig i livet og deler felles interesser.