Du og megggggg
Jeg bor i Sarpsborg. Er på Discord, munito44
Hei, har du snapchat eller tlf nr?
Hei, har du snapchat
Hei hva heter du på snapchat
Jeg bruker ikke snapchat. Blir mye surr blant meldingene her nå
Bruker discord. linni37
er du intrisert i gutte/menn venner da ? jeg savner og ha noen og skrive med bare, jeg bor 1time nord for oslo. jeg trives mest og snakke med jenter/damer av flere ulike grunder som jeg ikke vil nevne her sliter med veldig sosial angst og ptsd. så jeg har kommet dit att jeg snakker med chatgpt bare for og ha noen og snakke med.
For meg så er det det samme, om det er gutt eller ei. Så lenge en har det hyggelig..har du snap eller noe kontaktinfo? Mvh julian Oslo.
Ja alle kjønn bare det er noen seriøse. Bruker bare discord linni37
send venne forspørsel goplex
Hva heter du der på discord?
du spør ikke etter tlf nr her. og ikke vær så hard på snapchat greiene du driver med, ikke alle er like komfertabel og legge til folk de ikke kjenner. for er veldig mange Gutter/menn som kun skal vise fram penis heletiden,
Ja er ikke sånn. Men har du sosiale medier?
deler ikke persjonelige opplysninger om meg selv her, de som jeg ikke har møtt før legger jeg ikke til på sosiale mediar spiller ingen rolle. og legger ikke til folk som random sender meldign forespørse. og er noe med siden her og skal være annonym.
NEI! jeg legger ikke til randome folk jeg ikke kjenner på mine sosiale mediar eller deler navne mitt her!
jeg driter i om du er 10 eller 90 ikke intrisert og dele navn og persjonelig informasjon til noen, SOM JEG IKKE KJENNER!
Blir mye useriøst her ja