Voksen jente med ungt sinn søker venninner i nærheten av Kongsvinger

Voksen jente på 61 år som har 3 voksne barn og kjæreste, savner ei god venninne som jeg kan prate med, gå turer sammen med (har en liten hund), og finne på andre koselig ting. Går for å være veldig young minded så alder har ikke så mye å si så lenge vi trives i hverandres selskap. Fint om du selvsagt ikke bor altfor langt borte så vi kan møtes ute nå og da, men jeg er åpen for å kunne chatte på nett også. Jeg har bil og kan fint kjøre litt for å kunne treffes. Jeg er også en gamer så hadde vært gøy om du også likte pc spill, men absolutt ikke en nødvendighet :)

Hva heiter hund din? Gutt eller jente hund? Og hva spel spiller du Fortnite eller annet?

Da kan det nok være en idè å opplyse om hvilket fylke du bor i om ikke annet ;-)

Ups, det hadde jeg glemt :D

Hei! Er Hamar for langt unna?:)

Hei

Nei, Hamar er ikke så langt, alltid koselig å ta en tur dit innimellom :) Så, hvem er så du da? :)

Det er ei tispe som blir snart 15 år. Jeg spiller for det meste survival games, Valheim, Return to Moria, Enshrouded, WoW, Rift, 7 days to Die osv. Spiller selvsagt bare 1 spill av gangen da :P

Hei! Jeg er ei 45 år gammel dame. Jeg liker meldingen din fordi du sier at du er veldig young minded. Jeg også. Du har skrevet at du er åpen for å kunne chatte. Jeg bor dessverre i Tyskland, men kanskje kan vi likevel skrive og snakke på Skype for eksempel. Hvis å bruke Duolingo er gaming, jeg er også en gamer. 😊 Jeg er tysk, men jeg liker å lære norsk veldig godt. Håper vis snakkes. Ha en god helg.