Hei!
Er det flere fra Vestfold her? Ønsker nye bekjentskap, gjerne dagtid.
Har fått en større endring i livssituasjonen min og ble nylig besluttet å slutte å arbeidet. Det har gjort til at jeg føler mer på ensomhet enn tideligere. Dog jeg har veldig gode mennesker rundt meg, men mye alene tid på dagtid. Kanskje noen føler det samme? Trenger ikke nødvendigvis å være folk fra Vestfold men også online. Men liker å treffe mennesker.
Hobbyene mine er veldig spredt. Generelt glad i alt med motor, ikke av den ekstremt kunnskapsrike kaliberet. Men finner det artig å dra på treff. (Kjører “50cc” sykkel, som lurer folk flest, og ofte treffes snakkis, og bil). Liker meg best i kreative aktiviteter, med lavterskel. Kun for å ha det gøy. Begynt å ta opp trening på dagtid, men høres ut som en flodhest i hver eneste bakke jeg møter. Så tur er også en hyggelig ting. Spiller også diverse spell (PC) men takker ikke nei te yatzy eller ludo.
Føler jeg ikke passer det folk beskriver som dagens standard at alt skal være så fint og flott. Huset mitt er hva folk kategoriseres som rotete, men aldri møkkete. Jeg ønsker å finne vennskap hvor standarden er at jeg ikke må panikk rydde før folk kommer, eller må ha på meg sminke når jeg drar ut. Jeg bryr meg ikke om sånt, hvordan ting er, ser ut eller hva folk har på av klær. Ønsker bare hyggelig mennesker som er sanne rett og slett. Er i ett trygt forhold og ønsker ikke den type kontakt overhode.
Noen der ute?
Hilsen J27