Mange fra østfold her? Jente 37 her. Ikke mange jenter her?
Hei,
Ikke jente, og er fra Akershus, men i retning Østfold. Jeg tar gjerne en prat hvis du vil.
Jeg er en mann på 33, har en skade i beinet nå så jeg kan ikke gå så mye, men ellers så er jeg veldig glad i å være ute, friluftsliv, løpe og gå i skogen og fjellet. Jeg er også glad i å lese fantasy bøker og høre lydbok. En annen interesse jeg har er å lage mat.
Hva slags interesser har du?
Hei alt bra? Fortell litt om deg selv da? Er du norsk? Synes det er vanskelig å få venner her
Hei,
Det går greit med meg, jeg driver å pusser opp litt, men det går sakte på grunn av foten…
Jeg er en mann på 33, Bor i Akershus i retning Østfold. Jeg kjøpte hus her for en liten stund siden og hadde tenkt å gjøre en del i det, men så skjedde det med foten min så det kan jeg ikke nå. Prøver å pusse opp litt og litt, men det går sakte.
Jeg liker frilutsliv, turer og løpng. Videre så er jeg glad i å lese og å høre lydbok. Noen ganger så liker jeg å spille på PC eller på PS5, men det har blitt lite av det i det siste.
Jeg er norsk, hva med deg?
Jeg synes også det er vanskelig å få venner, men jeg vil gjerne snakke med deg. Kan du fortelle litt om deg selv? og hvordan går det med deg?
Det er ikke så vanskelig som en skulle tru, om du har noen hobbyer så kan du melde deg inn steder som driver med det samme, jeg gjorde det med musikk nylig og foto og har fått mye venner. Driver du med noe av dette så kan jeg tipse deg?