Hei. Jeg er en kvinne på 47 år som er ute etter å möte likesinnende personer som sliter med angst, depresjon og ensomhet. Önsker å treffe noe som er single og som önsker å treffes for å bli kjent.
Interesser: er å gå ut en gang iblandt, reise, dyr, musikk og natur.
Gjerne send meg en melding her inne hvis det er av interesse å prate med meg :)
Hei, Østfoldkar på 72 her. Oppegående og med mange interesser, blant annet som de du har. Kjennerpå de samme plagene også. Singel utenfor Sarpsborg. Tør du🤔🙂
Hilsen Frank
hei!
Jeg er ei jente/dame passert de femti som sliter med noe av det samme som deg, og vi har tydeligvis mange felles interesser også. Jeg er interessert i dyr, naturen musikk og bøker og kultur for å nevne det viktigste.
Jeg bor i nedre glomma regionen - I Østfold :)
Ta gjerne kontakt
Hei. Takk for fint svar :-). Hvor hen bor du i Östfold? Jeg bor mellom Lundheim og Sellebakk. Borte ved det nye senteret. Kanskje vi kan mötes en dag? Jeg er snill og en varm kvinne.
Klem
Hei! Vet godt hvor det er ja. treffes på glommastien en dag? Til en liten prat. Hadde vært fint ;)
Om jeg er fin? Nja…var det en gang… (!)
Om jeg er varm…nja kommer an på. Om folk er fine. Ja! … om ikke varm…så ok på å være grei tilbake…
Var bare en respons på at du beskrev deg som en fin og varm kvinne.
Ok du er der, jeg er ikke så langt unna.
Kanskje vi snakkes da ;)
Hei!
Nå blir jeg litt usikker på om du svarte meg. Synes siden her er litt rotete.
Var det meg du svarte🙂, er jeg interessert i kontakt. Ser ut som vi har felles interesser.
Hilsen Frank
Hei!
Frank her. Singel, 72 og oppegående med mange interesser. Bor i nærheten av Hafslund Hovedgård.
Er plaget av en del angst og av og til litt depressiv som ofte følger med.
Hva med deg da?🙂
Nei har ikke familie og barn og hele pakka… Det er derfor jeg er lei meg mye… Hatt diagnosen ME som ödela livet mitt men er bedre nå,
Jeg liker å gå tur i skogen, dyr, reise, sitter mye ute nå som det er sommer. Liker astrologi. Hvilket tegn er du födt i?