Hei, eg er g22 fra stord. Har funnet ut at det er nærmest umulig å finne venner her med mindre du liker å drikke kvar helg. Om nåken er interresert i å forma vennskap som ikkje bare handler om alkohol, send meg ein melding.
(Liker fest, men det finst bedre ting i livet)
hei! jente, 18
skjønner deg godt.
jeg vil gjerne bli kjent med deg :)
er ikke fra stord da, hehe
Hei, jeg er en gutt på 20 nettop flyttet hit til stord, jeg har lat merke til en stor drikke samfunn, og ingen på min alder som tar seg en kop kaffe på kafe. Så er litt vanskelig og bli kjent med folk når jeg ikke er alt for glad i nattklubber:/
Heisann! Ser du lå d ut for rundt ett årsiden, men om du still trenger noen å henge me så har jeg og typen min nett flyttet til bake t Stord og har legit ingen vi kjenner her lengre og tenker d kan vere greit og gjøre noe ant en å drikke