Hei jeg er 36 år og skal flytte fra landet til byn/Stavanger nå i sommer. Har ingen venner der, og lurer på om noen vil bli kjent? Jeg er ufør av å ha slitt med psyken i mange år. Men om du hadde sett meg ute i hverdagen hadde du aldri tippa d. Jeg er god til å sjule d. Driver ikke med noen form for rus, drikker heller ikke alkohol eller røyker. Liker å gå tur og hjelpe andre, jeg vet hva d er å ha utfordringer i livet. Har mange interesser og prøver å leve sundt. Liker den gode praten, gjerne om de store spørsmålene i livet. Liker å gå tur, litt lett trening, og som sagt mye annet. Ta gjerne kontakt.
Mvh Knut
*nå om sommeren kjører jeg også motorsykkel, så om du kjører selv å vil ha selskap er jeg gjerne med
Er ei dame lenger ned i feeden som ser etter turvenner i Stavanger
Hei Knut,
Dame på 34 her. Send meg en melding 😁
Bor i Stavanger forresten 😊
Hei😊
Er litt ny her inne så usikker på hvordan jeg sender deg melding her, trykker på navnet ditt med får opp at profilen din er sjult. Mulig jeg gjør noe feil her..
Oi, jeg får opp samme beskjed.. trodde jeg kunne legge deg til som venn, men finner lkke ut av det… 😅
Er ikke mulig å chatte privat her inne, derfor må man dele noe andre sosiale medier for å snakke en anna plass
Takk for info
Hæ? Har de endra det? Før var det jo mulig med private meldinger og venneforespørsel og sånt. 🫣
Yupp, de endra det for litt siden. Har vært noen tilfeller hvor eldre menn har sendt meldinger te typ jenter på 13 leste jeg fra en sak osv.
Oi herregud. 🙈🙈
Hvordan skal en liksom komme i kontakt med noen da? Nevnte hva jeg het på andre plattformer, men innlegget ble bare avslått.. 🫣
Hvordan skal en liksom komme i kontakt på andre plattformer da? 🙈 La ut en melding i går med kontaktinformasjon på snapchat, men ser ut som om den ble avslått…
Ja har sett at flere får sånn rapportert innlegg når de legger ut kontaktinfo. Nå er det en stund siden jeg gjorde det, men jeg har fått lagt ut discord. Kanskje de åpner innlegget ditt igjen hvis du venter litt eller bare prøv på nytt🤷♀️ er vanskelig den der
Ok, tusentakk for svar 🙂
Ædd meg til på S; solineravn 🙂