Trenger noen å henge med idag

Hei er 17 år gutt fra Oslo har ikke noen venner på skolen. Trenger noen å snakke med har ikke noen som høre hva jeg har å si nå

Ønsker du noen fra begge kjønn eller bare ditt eget kjønn?

Jente helst tror det legger å snakke med

Hei skriver for min datter på 20 hun savner også venner å snakke med. Ikke så mange venner . Jeg skriver for hun for hun blir skuffet er mange som ikke svarer her Inne. Så du kan få Snapchat brukeren hennes med meg om du vil skrive med ho . Vi bor på Jessheim ikke så langt fra Oslo det. Hun er ei danse glad sang jente. Glad i å synge karaoke . Musikk . Spill på Nintendo switch . Trene litt . Se på tv

Hei,
Jeg vil gjerne også bli kjent med datteren din. Jeg selv er 21 og bor i Lillestrøm. Jeg er veldig glad i dans, skriving og andre aktiviteter.

Hei litt glemt å svare så fint du har lyst å bli kjent med Michelle min datter . Hun er på skole nå i uken kommer hjem på fredag så du kan få snapchaten hennes med meg til helgen hvis du har Snapchat og har lyst å skrive med ho

tir. 12. des. 2023 kl. 01:09 skrev MinVerden via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei så fint Michelle har lyst å bli kjent med deg Snapchat til Michelle er msynnes4ar6