Hei på dere , jeg er ei jente på 38 , har en super kjæreste å forlovede å lever livet her i Porsgrunn ( Brevik )
Dog kan gå lange perioder mens vi prater sammen å ser hverandre ( siden vi ikke er samboere riktig ennå )
Dog livet er tåle bra føler jeg likevel jeg har mye på hjertet å søker vel kanskje deg ( gutt eller jente ) som er fullstendig UTEN filter så man kan skrive å le litt på hver vår front …er ikke på jakt etter å møtes face 2 face jeg fungerer best å er meg sjel best på nett.
Uten at jeg ska si noe 100% så trur jeg nok jeg lider bittelitt av sosial angst så derfor er det best å prates via nett virker dette relevant er jeg både på insta og Facebook.
Hei, jeg heter Lena, 45 år gammel. Jeg er gift og har mange kontakter. Men jeg trenger ei ekte vennine. På grunn av jeg kommer fra Tyskland, skal det være perfekt å skrive på internett. Er du interessert å skrive her eller på Facebook? Ha en fin helg og håper vi skrives.
Hei Lena artig at du er fra Tyskland å vil skrive å lære norsk da .
Har både konto her å på FB så samme for meg .
Står at du har mange kontakter men , er på søken etter ei venninne - vel meg kan du være helt åpen med her på nett , jeg elsker å skyte rett fra hofta ved å skrive ting rett ut å være brutalt ærlig med ei dose sjelvironi.
Så gleder meg til å bli bedre kjent med deg =)
Hei på deg =)
Hvordan går det med deg ?!
Jeg er glad det nærmer seg vår nå bokstavlig talt både fysisk å psykisk …sistnevnte ved at duden min får seg jobb her nede utpå seinsommeren og at han trolig blir min samboer om litt over 3 mnd,s tid så går spennende tider i møte.
Hvem er du for en da å hvor på vestlandet bor du ?!