Søker venner på nett

Hei på dere , jeg er ei jente på 38 , har en super kjæreste å forlovede å lever livet her i Porsgrunn ( Brevik )
Dog kan gå lange perioder mens vi prater sammen å ser hverandre ( siden vi ikke er samboere riktig ennå )
Dog livet er tåle bra føler jeg likevel jeg har mye på hjertet å søker vel kanskje deg ( gutt eller jente ) som er fullstendig UTEN filter så man kan skrive å le litt på hver vår front …er ikke på jakt etter å møtes face 2 face jeg fungerer best å er meg sjel best på nett.

Uten at jeg ska si noe 100% så trur jeg nok jeg lider bittelitt av sosial angst så derfor er det best å prates via nett virker dette relevant er jeg både på insta og Facebook.

Ha en flott kveld videre :-)

vinke jeg vil gjerne snakke!

Heisann hvem er du for en å hvor i Norge befinner du deg ?

Hei, jeg heter Lena, 45 år gammel. Jeg er gift og har mange kontakter. Men jeg trenger ei ekte vennine. På grunn av jeg kommer fra Tyskland, skal det være perfekt å skrive på internett. Er du interessert å skrive her eller på Facebook? Ha en fin helg og håper vi skrives.

Hei Lena artig at du er fra Tyskland å vil skrive å lære norsk da .
Har både konto her å på FB så samme for meg .
Står at du har mange kontakter men , er på søken etter ei venninne - vel meg kan du være helt åpen med her på nett , jeg elsker å skyte rett fra hofta ved å skrive ting rett ut å være brutalt ærlig med ei dose sjelvironi.
Så gleder meg til å bli bedre kjent med deg =)

Ha ei flott kveld videre :)

Hei. Hvor foretrekker du å skrive? Her eller på snap for eks?

Heisann jeg har desverre ikke snap så da må det bli her , håper du har det bra :-)

Jeg ønsker gjerne noen å snakke med av samme årsak som deg . Jeg er ei dame på 34 fra vestlandet . Ta kontakt om du ønske :)

Hei på deg =)
Hvordan går det med deg ?!
Jeg er glad det nærmer seg vår nå bokstavlig talt både fysisk å psykisk …sistnevnte ved at duden min får seg jobb her nede utpå seinsommeren og at han trolig blir min samboer om litt over 3 mnd,s tid så går spennende tider i møte.

Hvem er du for en da å hvor på vestlandet bor du ?!