Noen som vil skrive?

Voksen jente født -76 ( føles litt for " voksent" og " kjedelig" skrive dame… 😝) søker rett og slett noen å skrive med ! Er her fordi jeg er litt ensom til tider, og er ikke så mye alternativer til bli kjent med nye rundt her jeg bor… Kan vel tenkes at jg ikke er så intr i de få tingene som er å tilbys også… - OM det skulle være noe… Har litt mitt å stri litt med, er nok skrudd litt rart sammen føles det som til tider, - men jeg er ikke " syk" nok til at jeg har behov for gå i noe slags " hjelpegruppe, og ikke så intr i g.eks gjøre gratisarbeid eller være hjelpsom mot " alle andre" kun for bli kjent med noen… Jeg har allerede en jobb selv om det ikke er heltid… Kunne egentlig tenkt meg noen kunne skravle litt med om alt, føle meg trygg på…-være åpen med…
Egentlig litt behov for ha det litt gøy, prate litt tull, men også litt alvor… Noen som heller ikke tar seg så veldig høytidelig, men samtidig vet litt om livet!😊 Samme hvilke kjønn det er, og hvor bosted er, men helst over 25… Tror det kan være littegrann enklere med kjemien da… 🤔😊
Kunne fortalt mer, men regner egentlig ikke med få så mye respons… MEN fint om jeg hadde fått litt!😅😊 Send privat mld! Ikke sikkert absolutt alt trenger å være synlig for absolutt alle innpå forumet her…hverken om deg eller meg… 😊
Ønsker dere en fin uke!😊

du kan sende meg en dm 🫶

Hei. Bare ta kontakt med meg. Jeg er født i 82.

Hei hei. Send meg gjerne en mld hvis det er av interresse 🙂 hilsen mann 32

Hei ! Dame/Jente/Hunkjønn/Kjerring her 🙆‍♀️😅Savner også å ha noen å skravle med - Ta kontakt hvis det frister å bare vase - eller kanskje ha en dypere dialog 😊

Hei

Høres koselig ut å kunne chatte med noen som er voksne .

Er vel dame jeg også,selv om jeg kaller meg jente 😂

Send gjerne en DM, hilsen en hyggelig kar på 42, som selv søker venner her inne!