Hei,
Jeg har levd veldig isolert i mange år og er ikke flink til å bli kjent med folk, men skulle gjerne blitt kjent med noen. Har vært i jobb de siste årene, men satt hjemme i mange år før det.
M33
Hei,
Jeg har levd veldig isolert i mange år og er ikke flink til å bli kjent med folk, men skulle gjerne blitt kjent med noen. Har vært i jobb de siste årene, men satt hjemme i mange år før det.
M33
Hei!
Bra du prøver litt her da. :) Hvor i landet bor du? Har du noen spesielle interesser?
Hilsen mann 36
Bor i Trøndelag. Jobber med IT, hjemme blir det også en del tid på PCen. Bruker også mye tid på tv-serier.
Hva går dine dager til?
Vel, er ikke i jobb nå, men prøver finne ny deltidsjobb. :) Blir en del PC-spilling, musikk og TV-serier hjemme. Går også litt tid til bla. filmer, lesing, bake og lage mat…
Samt brettspillkveld med en liten vennegjeng i blant, men det er en gang i måneden hvis jeg har flaks.
Oslo her forøvrig. Trives du med IT da?
Ja, veldig grei jobb.
Hvilke brettspill?
Hva slags deltidsjobb ønsker du deg?
Hei igjen. Må være ærlig her, jeg ser egentlig etter folk å bli kjent med i person i nærområdet. Vet ikke hvorfor jeg begynte å stille deg spørsmål, ga litt feil inntrykk der.
Håper du får flere svar, beklager at jeg gjorde det litt keitete :)
Noen som som har lyst til å bli kjent?