Mental Helse er samfunnspartner til Stavernfestivalen (siden 2025), og i år har vi fått over 100 festivalpass til Stavernfestivalen 2026. Disse ønsker vi nå å dele ut gjennom en kampanje. De første 100 i alderen 18-25 år som blir Ung-medlem i Mental Helse vil motta festivalpass.
Kampanjen varer frem til 1. juni, og målet er å få flere unge medlemmer inn i organisasjonen og styrke satsingen vår på ungdom og ungdomstiltak.
Kort om kampanjen
- Ung-medlemskap koster 60 kr per år
- Kampanjen er rettet mot unge i alderen 18-25 år
- De 100 første i målgruppen som blir medlem får festivalpass
- De som får billett kontaktes på e-post 2. juni
- Bli medlem på denne linken - https://blimedlem.mentalhelse.no/
- Les mer om Stavernfestivalen - https://www.stavernfestivalen.no/
Hvorfor gjør vi dette?
Mental Helse jobber mot målet om 30.000 frivillige og medlemmer innen 2033, og ungdom er en viktig del av denne satsingen. Kampanjen skal bidra til å skape engasjement rundt organisasjonen og synliggjøre tilbudene våre for flere unge.
Vi gleder oss til Stavern 2. - 4. juli. Sees vi der?