MENTAL HELSE x STAVERNFESTIVALEN

Mental Helse er samfunnspartner til Stavernfestivalen (siden 2025), og i år har vi fått over 100 festivalpass til Stavernfestivalen 2026. Disse ønsker vi nå å dele ut gjennom en kampanje. De første 100 i alderen 18-25 år som blir Ung-medlem i Mental Helse vil motta festivalpass.

Kampanjen varer frem til 1. juni, og målet er å få flere unge medlemmer inn i organisasjonen og styrke satsingen vår på ungdom og ungdomstiltak.

Kort om kampanjen

Hvorfor gjør vi dette?

Mental Helse jobber mot målet om 30.000 frivillige og medlemmer innen 2033, og ungdom er en viktig del av denne satsingen. Kampanjen skal bidra til å skape engasjement rundt organisasjonen og synliggjøre tilbudene våre for flere unge.

Vi gleder oss til Stavern 2. - 4. juli. Sees vi der?